בורח ממני

Full Of Holes

New member
בורח ממני

בורח ממני מחדרים שכל כך התאמצתי לנעול. אלפי מנעולים, רק דלת אחת, כנראה טוב לו עכשיו, כל כך חופשי. חופשי כמו ציפור, שלא יודעת מנוח, ידעתי שיגיע הזמן וגם הוא יצמיח כנפיים. אתם בחיים לא תנחשו על מה השיר. :\
 
שובי דובי..../images/Emo13.gif

על מה השיר? אין לי ניחושים. לאדעת מוזר. לא הבנתי אותו. כאילו הבנתי, אבל היו חלקים שפחות. אבל את כותבת יפה לאללה. הרעיון יפה, הוא כזה מטושטש, טיפל'ה לא ברור (לפחות לי) הביצוע נחמד. אבל היו לך יותר טובות. פחות אהבתי אותו משאר היצירות שלך שאני מאד אוהבת.
 

Full Of Holes

New member
קודם כל תודה..../images/Emo9.gif

דבר שני..חח השיר מטושטש כי זה על נושא מטומטם.... זה על הידע שלי בצרפתית שהצמיח לעצמו כנפיים וברח לי מהמוח..איכשהו..... יש לי מחר בוחן..ו..אני לא יודעת כלוםםם..
 

Full Of Holes

New member
האדמה בוכה(אולי ט')

האדמה בוכה, כמו כולנו כאן, מתפללים שרק טיפה תרד עלינו. ילדים קטנים צולבים גורי חתולים בגן השעשועים. קולות ציפורים כבר לא ישמעו, הרי כולם אומרים שהארץ הזו מקוללת. הורים קוברים את ילדיהם שנרצחו לעיניהם. חייל שלה, גם הוא נלקח בשבי, ואחר כנראה לא יקבר. וכל זה, בשביל שלך יהיה טוב, בשבילך, אלוהים. היו לי הרבה יותר טובים..
 
שובי בובי../images/Emo13.gif

יפה. אהבתי מאד. התחברתי משום מה
הרבה יותר טוב מהקודם. לדעתי בין הטובים שלך. השורה הזאתי צרמה לי טיפל'ה- "ואחר כנראה" אולי ואחר כך כנראה או ואחרי זה כנראה אבל לדעתי לא כמו שכתבת
 

Full Of Holes

New member
אממ..תודה../images/Emo13.gif

אבל לא הבנתי מה רצית להגיד בקשר ל"כנראה", חוץ מזה שזה צרם..
 

Full Of Holes

New member
הא הבנתי למה התכוונת!

"אחר כנראה" הכוונה שחייל אחר כנראה לא יקבר..
 

Full Of Holes

New member
ילדתי שלי (ט)

מה קרה איתך, ילדתי הקטנה. בוהה בי במבטך, משתחלת אל תוך עיניי, מספרת לי על הכאב, כולך מאושרת. מתקרבת אלי, מבקשת שאסלח, על כך שמצצת את דם אמי, ליקקת אותו מהפצעים, שאת יצרת. מה יהיה איתך, ילדתי הקטנה. מעבירה את סכיני שמשחיז אני כל ערב, מבקשת לשפוך את דמי שלי, אני אסלח, מבטיח. אבל מה יהיה איתך, ילדתי שלי. כנראה שיש לי הרבה השראה:)
 

Full Of Holes

New member
לשנות

זה יותר שיר של רגש..\: מפחד ממילותיי, שמוכות מפי דרך קולי הזועף. אני אוהב אותך, אמרת לי. תשליך אותי ארצה, לא מגיע לי. תצבע את החיים שלי, עם החיים שלך, רק טיפה, בבקשה. אני מצטערת, נאמר יותר מידי, אבל אני באמת, באמת. תעזור לי, לשנות את עצמי, לשנות את דבריי, לשנות את מעשיי, לשנות.
 
למעלה