בורדה בארץ - רק בגרמנית?

דניעל

New member
בורדה בארץ - רק בגרמנית?

רק לפני כמה ימים התייעצתי כאן אם לבקש מבעלי להביא לי בורדה מלונדון. היום עברתי ליד חנות עיתונים קרוב לבית שלי ולהפתעתי ראיתי שיש לה בורדה של אפריל, אבל בגרמנית. שאלתי אם היא מביאה גם באנגלית והיא לא ידעה על מה אני מדברת... אמרתי לה שתקפיד בפעם הבאה לקבל באנגלית, כי לי אין מה לעשות עם גרמנית. מצטערת... ועכשיו אני גם מצטערת שלא ביקשתי מבעלי לקנות אותה בלונדון וזהו. אז יש בארץ באנגלית?
 

lirola

New member
יש גם באנגלית ברוב החנויות.

אין לך על מה להצטער....ואם נשאר בורדה של מרץ אז כדאי לך לקנות אותה, יש בה כמה דברים מאוד נחמדים.
 

ayala26

New member
אבל בפעם הבאה שהוא נוסע ללונדון...

באנגליה יש מבחר של חוברות תפירה. לא רק "בורדה"!
 

puppylove104104

New member
בסימטצקי כמעט תמיד יש את הגליון

האחרון באנגלית (וגרמנית ורוסית, בד"כ -לפעמים גם בספרדית).
 
בורדות בשפות אחרות

כעקרון הבורדה יוצאת בעולם בכץ 16 שפות הבורדה בגרמנית תמיד מגיעה ראשונה ולאחר מספר ימים ביתר השפות החודש הזה היה איחור רציני ורק היום הגיעו הבורדות באנגלית לחנויות אגב לכל מי שמחפש גיזרות לגברים אפריל זה החודש
 

דניעל

New member
אה. הבנתי. תודה על כל התשובות.

אז יכול להיות שבשבוע הבא תהיה לה גם בורדה באנגלית, אם כך. האם מכניסים בכל בורדה גם כמה גזרות לילדים ולבגדי הריון? מתסכל אותי שהיא סגורה בניילון... באתר שלהם לא הצלחתי לראות תמונות של מה שיש בכל גיליון.
 

lirola

New member
הבורדה באנגלית לא עטופה

משום מה הבורדה ברוסית כן עטופה
 

maybesure

New member
תבקשי

לפתוח את הניילון ולראות אם מתאים לך. אין שום סיבה שלא יסכימו. ואם לא יסכימו חפשי בחנות אחרת. בורדות באנגלית יש בסטמיצקי, אבל באמת.. אין הבדל אם היא ברוסית/גרמנית/אנגלית או עברית. ברגע שיודעים את השיטה לא צריך לקרוא בכלל. כשלמדתי להוציא גזרות מבורדה היו בארץ רק בורדות בגרמנית (שנות ה 70). תקופה קצרה יצאו גם בורדות בעברית ורק אח"כ הגיעו באנגלית וברוסית. שמורות אצלי כל חוברות הבורדה שקניתי אי פעם, וגם אלו שאמי השתמשה בהן ומהן למדתי.
 

ייסאן

New member
אני מצאתי מוזלות ישנות

גם אנגלית וגם עברית(!!!) אבל ממש ישנות, האנגלית היא מ2006, ולא מזמן ראיתי בסטימצקי את של 2008 באנגלית.
 

yonabn

New member
יש גם הוצאות מיוחדות

את יכולה לבדוק אם זה מתאים לך בשפה אחרת לא הבורדה עם הפלסטיק, זה אותו דבר. יש לך מוזלים באנגלית ב-15 ש"ח. יש בדרך כלל בסטימצקי רוסית/ אנגלית/ צרפתית/ גרמנית. יש לך גם הוצאות מיוחדות: לילידם/ לנשים קטנות / לתפירה קלה עם הסברים/ למידות גדולות/ לנשים בהריון. ביי יונה
 

רות מלר

New member
עדי לך יש-קוראים לו אריאל ויהיו לך עוד

לא להטעות את הציבור יש ילדים בבורדה אין יותר חוברות לילדים
 
למעלה