בוקר...

שׁזִיף

New member
בוקר...

שנים שלא הייתי כאן.. איפה הימים שההודעות היו עפות פה בשניה לעמודים אחרים...
בקיצור, למי שיש שאלות על קרקל אני פה עד מחר
 

מיקס מפ

New member
לי יש כמה...

את יכולה אולי לספר על התפקיד? מה עושים? זה נכון שאחרי הטירונות לא עושים כלום חוץ מלטחון שמירות? מה היציאות? והשאלה שהכי חשובה לי: אם התגייסת לקרקל, והתחלת את הטירונות, יש כזה מצב שאת לא תסיימי? כאילו... שיעיפו אותך? (בלי רצונך) תודה רבה רבה !!!
 

שׁזִיף

New member
../images/Emo26.gif

אין מצב שיעיפו אותך משם גם אם תשברי רגל יהיה סיכויים קלושים ביותר שתצאי מקרקל... אם נכנסת אין לצאת
אז כן... אפשר לומר שכן טוחנים שמירות אחרי הטירונות. כעיקרון קרקל כבר לא תתפוס רק את הערבה, הפלוגה שלי למשל כבר נכנסה לקלקיליה. היציאות שלהם 17 3 אם אני לא טועה (אני לא איתם אני עליתי לפלחו"ד של קרקל ששם היציאות כרגע הם 8 3)
 

מיקס מפ

New member
תודה!!

אבל אם אני נורא רוצה לצאת משם? אני לא אוכל? כי מאיפה אני אמורה לדעת אם אני יאהב להיות שם?
 

שׁזִיף

New member
זאת כבר שאלה קשה ../images/Emo13.gif

אין לי מושג איך באמת אפשר לצאת משם אולי אם קצת הרבה יותר מידיי מאמץ זה גם קשור במ'פ שלך ובמ'גד... כעיקרון, גם אני לא ידעתי אם אני אוהב להיות בקרקל, ו.. חיים עם זה. כמובן שיש את הימים של השביזות ושאלות כמו "למה לעזעזל באתי לכאן?" אבל, נקווה שזה יעבור, כי כרגע למשל אני מתה לעוף משם. ועוד דבר, עדיף להגיע לקרקל דרך הגרעין ולא דרך הבקום, לא חושבת ששווה לחתום 3 שנים.
 

מיקס מפ

New member
מה הכוונה

להגיע לקרקל דרך הגרעין ולא דרך הבקום???? לא מגיעים לזה דרך היומיים האלה של המיון? דרך המנילה?
 

chen c

New member
תרגמי לי בבקשה למילים בעברית

איך היציאות (אני לא ממש מבינה)
 

שׁזִיף

New member
אז ככה..

אני אספר בערך מה קורה בפלחו"ד כי הפלוגה שבקלקיליה אני לא הכי יודעת את סדר היום שלהם. יש סיורים על הגדר עם האמר 8 שעות, שמירה בש.ג, בתצפית 4 שעות או יותר... גם תופסים את העמדת תצפית במסוף טאבה שהשעות שמירה שם משתנות. פעולות מבצעיות
ערבה.. אין כל כך מה לספר. משעמם... כן. יש פעמים שמשעמם שם אבל צריך להסתכל על הצד הכייפי ולנסות להפיק את הטוב מזה. בקשר ליציאות זה ממש מתשנה כל הזמן בגלל הכוח באנשים... זה יכול להיות 9 5 או 17 3 או כמו שכרגע יש בפלחו"ד 8 3
 

chen c

New member
מה בודקים במיונים של קרקל

חוץ מכושר גופני ???
 
לגבי בנות אני יודעת

במיונים ללוחמה התנדבותית בודקים כושר גופני, וכמובן שאת ההסתגלות שלך להתשלב בתוך קבוצה וכו' אבל בעיקר כושר גופני: ריצה, כפיפות בטן, שכיבות שמיכה וכו'
 
אם את עדין תיהיי פה ותראי את הודעה

אז ככה יש לי שאלה עשיתי גיבוש לוחמת התקבלתי לקרקל כאילו מה לא שווה לחתום על זה 3 שנים זה טחינה זה מה .... ורק את קו הערבה אתם תופסים? ומה היחס בין בנים לבנות ?
 
חלק אני אדע לענות לך..

לפי מה שהבנתי היחס בין בנים ובנות בקרקל זה 70% בנות לעומת 30% בנים. ואם שווה לחתום 3 שנים או לא זה משהו אינדוידואלי שכל לוחמת תגיד לך משהו אחר. אני כבר שמעתי את 2 הצדדים. אם את באמת רוצה את זה , השנה הנוספת היא לא מה שתשנה את זה, לא? וקרקל עכשיו נמצאים גם בקלקיליה ולא רק בגבולות של שלום כמו בעבר.
 
נכון

כמו שהיא אמרה חלק עלו לקו קלקיליה וחלק זמצאים מערבה. והיא תהיה פה רק סופ"ש הבא.
 
למעלה