בוקר
טוב
לכולנו

זיוי ..

New member
בוקר ../images/Emo11.gif

בוקר טוב איכשהו בוקר עצוב כימעה בוקר שלא יודעים מה קרה בוקר ללא תשובות בוקר של הורים שיושבים ומחכים שאולי הבוקר שאולי הבוקר הזה ישמיע מילה אמא אבא אני חי מקווה שלכול הישראלים הנהדרים שלום מקווה שכל הפצועים יחזרו בשלום שתיהייה טיסה נעימה לכול אלה שחוזרים הביתה במהרה מקווה שאולי יום אחד יפסיק כבר כל האסון והרס הזה ואינשאללה
שאף אחד לא יחסר יותר
 

עופר 123

New member
בוקר טוב ../images/Emo42.gif

ומקווה שיהיה יום פחות עמוס
, ופחות עצוב.
עופר, שלא מבין איך נהיה כל כך עמוס בזמן האחרון
 

roxie

New member
../images/Emo42.gifבוקר טוב לכולם

שייגמר כבר הלחץ הזה בקצב הזה אני יורדת במשקל בלי לנסות הרבה......
 
למעלה