בוקר
טוב - רביעי!

Jen74

New member
בוקר טוב../images/Emo96.gif

למה הבוקר מתחיל כל כך מוקדם? לאן הלילה כבר נעלם??? אוף... אני עייפה
 
בוקר טוב

אז ככה, ביום ראשון מכרנו בשעה טובה את הרכב שלנו,ולצערי עוד לא היה לי רכב אחר. ורק אתמולבערב קנינו רכב אחר, הרבה יותר קטן, מה לעשות,- התקציב מכתיב לנון מה לעשות... אנחנו לא נוכל לנסוע בו כולפ יחד. קנינו דייטסו שרייד 1990, כך שיש רק 5 מקומות במקום המיצובישי L300 שהייתה שסחבה 8. בקיצור, כיוון שלא היה לי רכב הרגשתי ממש נכה, ולא יכולתי לעארדגן כלום לפורים. והבוקר בעלי לקח איתו רת הרכב עלמנת לשדרג את המראה שלו, (כיסויים וכו'...) בכל אופן לגבי התחפושות אז ככה. נתחיל מהקטנה לגדול. מראור, בת 1.5- ארנבת. נועם, בת2.5- לליצן. שלו, בן 5.5- דרגון בול Z שי-לי, בת 7.5- ל-תות. ואושר, בן 9.5- ?????? היום כשאני אצא לקניות, אני אראה מה אוכל לעשות עבורו. אני מקווה שכולכן מתכוונות להעלות לכאן תמונות של הילדים אחרי פורים....... בד"כ אני גם אופה למשלוחי מנות, וטרם .... עוד לא מצאתי את הכוחות , אולי עכשיו שיש לי אוטו, המצב רוח יעלה קצת, ואני אוכל להכנס למטבח אחרי שאני אדאג כמובן לתחפושות של כולם.... אני פחות אוהבת את ערימות השוקולדים והסוכריות שכולםפ שולחים... אני מכינה למשל, את הלחם המסורתי של המרוקאים לפורים, זה הוא לחם שבא עם ביצים קשות טבועות בו.... וכד'....... שלא לדבר על סעודת פורים, שאני עורכת בבית, אנחנו 7,+חמי ואשתו,+ גיסי וגיסתי עם תינוק,+גיסי וגיסתי (עם כלב...) סה"כ בשולחן 14... מה שנקרא- סעודת משתה ושמחה!!!!!! כדאי באמת שאני אתחיל לעזיז את עצמי, והתחיל לחשוב מה להכין לסעודה, כי צריך גם להתארגן על קניות. אגב, אני מירושלים כך שפה הסעודה היא רק ביום שני, הרווחתי עוד יום... קישקשתי יותר מידיי עכשיו, אז- בי' לכולן, בנתיים!!!
 

little baker

New member
תתחדשו על ה../images/Emo73.gif

בהצלחה בבישולים, איזה תחפושת קנית בסוף לבן? הבן שלי התחפש בזמנו לבלש בסגנון הבלוז. מכנסיים מחוייטים, ז'קט מחויט, חולצת טריקו, משקפי שמש , כובע ו"סיגריה"
 

סימה 4

New member
ערב ../images/Emo29.gif טוב

איזה מזל , לקחתי היום את המצלמה שלנו לעבודה שלי כי רציתי לצלם כמה דברים. שם גיליתי שהיא לא עובדת!! מסתבר שיש שם חלק שבור. ממש מזל שזה לא קרה ביום שישי (ואנחנו בד"כ לא מצלמים הרבה כך שהסיכוי היה נמוך שאני אגלה את זה)....... מחר בעלי ייקח אותה לתיקון. חוץ מזה, כל השבוע מתחפשים בבית הספר של שיר ומור לדברים שונים, עד עכשיו אלה היו דברים "קטנים" כמו יום כובעים, משקפיים, צעיפים, ומחר יום פיג'מות + נעלי בית. מקווה שהדברים יחזרו במצב תקין.
 

little baker

New member
לילה טוב../images/Emo1.gif

גם אצלינו מתחפשים כל השבוע ואני בתיזוז איזה אביזרים לשלוח למי ומתי, ימי פיג'מות, כובעים, אינדיאנים וכו'. מקווה שהמצלמה תהיה מתוקנת ליום שישי.
 
למעלה