בוקר

טל של 4

New member
בוקר ../images/Emo186.gif../images/Emo182.gif../images/Emo183.gif../images/Emo188.gif

עוד 24 שעות!!!!! (אבל מי סופר) אף אחת עוד לא פתחה את הבוקר...אז אני אפתח בהתנצלות על ביקורי הספורים. אומנם קוראת הכללללל, מתפעלת כרגיל מכל תמונה ותמונה שמוכיחה שוב שילדי הפורום הם הכי הכי יפים בעולם...אבל לכתוב ממש אין לי זמן וחשק עד שהבעל יחזור. אז בריאות לחולים, ברכות לילדים, התפעלות מכל היפיופים, ויום נעים!!
 

נעמיא

New member
בוקר טוב לכולללם../images/Emo183.gif../images/Emo185.gif

טל! עברת כבר כ"כ הרבה,ממש ממש עוד קצת... שיעברו בקלות -ואח"כ אמרנו ליערות הכרמל...
 

*שיר

New member
../images/Emo42.gifבוקררררר../images/Emo186.gif הקדמת אותי

בדיוק עמדתי לפתוח את הבוקר החורפי הזה. היום היינו אמורים להיות בטיפת חלב ולקבל חיסון של חצי שנה, אבל לאור מזג האויר הברזנו. נו, עוד 24 שעות למניאק.....לא נורא ...אוטוטו וזה נגמר
 

נירית1

New member
בוקר../images/Emo183.gif../images/Emo185.gif

טל תחזיקי מעמד עוד יום אחד היה נחמד אתמול בצ´ט
לנו היה יחסית לילה שקט אולי השיניים יוצאות וזה נותן לנו קצת שקט. מקווה שלכולם יהיה יום נעים כייף להכנס לראות את כל התמונות
 

*שיר

New member
מצטערת שהברזתי אתמול ../images/Emo4.gif

אני כבר ממש מתגעגעת אליכם בצ´אט, אבל הייתי חייבת (אבל ממש חייבת) ללכת לסופר
 

*שיר

New member
מיכלי, אין סודות בחברה../images/Emo70.gif ספרי../images/Emo70.gif

ומי זה פרבר? זה קשור לשיטת 5 הדקות???
 

סמדרא

New member
בוקר או צהרים טובים

כבר כמעט שבוע אנחנו סגורים בבית בגלל ה-
אבל מי סופר. הבוקר הלך מצויין. עשיתי להם אמבטיות והספקתי לבשל. יום טוב לכולן
 

*שיר

New member
סתם שאלה סקרנית - למה אמבטיות

בבוקר? לא עדיף בלילה לפני השינה כחלק מטקס ההשכבה?
 

סמדרא

New member
כי אחה"צ אני כבר אמא ל-3

אורן מגיע מהגן וגם הוא צריך אמבטיה, ארוחת ערב ותשומת לב והם מאוד לא רגועים אחה"צ. הם רק בני 5 ח´ ואני לא חושבת שטקס הלילה משנה להם, ב 19:30 הם כבר מתחילים את שנת הלילה ובבוקר אני יותר פנויה.
 
למעלה