בוקר ../images/Emo186.gif../images/Emo182.gif../images/Emo183.gif../images/Emo188.gif
עוד 24 שעות!!!!! (אבל מי סופר) אף אחת עוד לא פתחה את הבוקר...אז אני אפתח בהתנצלות על ביקורי הספורים. אומנם קוראת הכללללל, מתפעלת כרגיל מכל תמונה ותמונה שמוכיחה שוב שילדי הפורום הם הכי הכי יפים בעולם...אבל לכתוב ממש אין לי זמן וחשק עד שהבעל יחזור. אז בריאות לחולים, ברכות לילדים, התפעלות מכל היפיופים, ויום נעים!!
עוד 24 שעות!!!!! (אבל מי סופר) אף אחת עוד לא פתחה את הבוקר...אז אני אפתח בהתנצלות על ביקורי הספורים. אומנם קוראת הכללללל, מתפעלת כרגיל מכל תמונה ותמונה שמוכיחה שוב שילדי הפורום הם הכי הכי יפים בעולם...אבל לכתוב ממש אין לי זמן וחשק עד שהבעל יחזור. אז בריאות לחולים, ברכות לילדים, התפעלות מכל היפיופים, ויום נעים!!