בוקר
טוב - שבת

../images/Emo42.gif ../images/Emo16.gif../images/Emo16.gif ../images/Emo151.gif../images/Emo149.gif

או במילים אחרות בוקר טוב שבת שלום וחג פורים שמח
אתמול הייתי עם הילדות בהפנינג פורימי בשכונה שלנו. היה משעמםםםםםם. הגדולות הלכו אחרי פחות מחצי שעה. נשארתי עם שתי הקטנות. אחר כך הקטנה הלכה לחבר מהגן מהצהריים עד הערב ונשארתי עם האמצעית. חזרנו הביתה לאכול צהריים. ככה הייתי קצת עם כל אחת. היום מסיבת יומולדת לאבא שלי ולאחי הקטן שכבר לא כל כך קטן, כבר בן 20. ומחר עוד לנו תוכניות, נחשוב על משהו למלא את היום האחרון לחופשת פורים. יש למישהו רעיונות כבר לחופשת פסח שמתקרבת?
 
../images/Emo65.gifיום הולדת שמח../images/Emo65.gif

לאביך ולאחיך. פסח? באמת קרוב. אחשוב על משהו..
 

little baker

New member
שבוע טוב../images/Emo154.gif

זהו, השבת השמשית והמקסימה נגמרה לה, מחר יום חופשה אחרון (פרט למעון) היום "גיליתי" על עץ התותים שלנו תותים ארוכים שהניב העץ, ועכשיו אנחנו מחכים שהפירות יאדימו ויבשילו - ורק לצורך הפרוטוקול ה"עץ" שלנו צומח בתוך כד ענק
. אני צריכה לקנות צמחים חדשים כי זה פשוט הזמן שבו כל הצמחים "מתעוררים" ויש צורך לחדש את הפרחים.. זהו, שבוע טוב.
 

mirisss

New member
../images/Emo151.gifלילה טוב ושבוע טוב

לכולם. כל הכבוד לנבחרת ישראל הלוואי ונגיע למונדיאל. המסיבה אתמול הייתה פצצה, הלכתי לישון בשעה 5 לפנות בוקר עייפה אך מרוצה, האלכוהול זרם כמו מים, אנשים הגיעו מחופשים והיה כייף אמיתי. מחר אני לא עובדת החלטתי לעשות לדנה וארי הקטנים יום כייף ניסע להוריי הגדולות כבר שם מיום חמישי נתפנק עם האוכל של אמא ונטייל קצת בחיפה, בערב נחזור חזרה לשיגרה של סידוריי תיקים ומערכת והכנה מחודשת לבית הספר. לילה טוב. מירי.
 
למעלה