בוקר של פטריות! יש מתכון לממולאות

ספאגו

New member
בוקר של פטריות! יש מתכון לממולאות

שיתאים לפסח: ללא גבינות וללא קמחים/פירורי לחם. חשבתי על משהו עם אגוזים, מטוגן או אפוי. יש למישהו מתכון מסודר? תודה וחג-שמח!
 

r66

New member
אני בוכה ואת צוחקת ../images/Emo35.gif../images/Emo70.gif

 

r66

New member
היא לא צוחה, היא שוחה...

אה, לא.... זה הפטריות שוחות
 

ספאגו

New member
צאו מהלחץ... בארץ זה לא בדיוק ככה

מגדלים אותן על מצעים אחרים, ויש כאלו שהן אפילו "גלאט" כל השנה וכשרות לפסח (נמכרות עכשיו במרכולים). יש לפעמים כמה יתרונות לחיים בארץ הזאת ! וזה ממש לא תירוץ למנוע ממני מתכון מסודר
 

dan dan

New member
צודק ספאגו ../images/Emo13.gif

בארץ מגדלים אותן על מצעים של כיתן
. והרי לך מתכון: פטריות שמפיניון יפות ללא הרגל. כוס של רוטב פסטו. כוס אגוזים/שקדים מרוסקים. אפשר להשתמש גם ברגלי הפטריה ולקצוץ אותן דק , להוסיף לאגוזים. הכנה: ממלאים חצי פטריה בפסטו מעל את תערובת האגוזים , לתנור שחומם מראש ל-180 ל-20-30 דקות. למי שלא אוהב פסטו, אפשר להשתמש בעגבניות מיובשות כנ"ל.
 

קשיו

New member
פטריות ממולאות

מורידים לפטריותאת הרגליים וקוצצים אותן. מטגנים בצל, מוסיפים את רגלי הפטריות, מוסיפים המון המון עשבי תיבול- עירית, טימין, וכו'. אפשר להוסיף חזה עוף שנצלה ונחתך לפיסות קטנטנות (או אפילו הועבר שנייה במג'ימיקס), מוסיפים אגוזים קצוצים (אני הכי אוהבת קשיו)- אפשר להוסיף אותם לסיבוב של המגי'מיקס לקבלת מין מחית של העוף והאגוזים. מערבבים את כל חומרי המלית וממלאים את הפטריות. אני לא אוהבת לאפות את הפטריות כי הן מגירות נוזלים והופכות לא כ"כ סימפטיות. הכי טוב זה לטגן כמו שניצל- אם זה לפסח אז פשוט עם קמח מצה. יוצא אחלה.
 

P i g l e t

New member
טחינה כשרה לפסח?

אם כן, אז עלי ביבי קצוצים עם שום כתוש וטחינה ממלאים את הפפטריות, מטפטפים שמן זית מעל ומאדים עם קצת נוזלים (מים, יין, ציר ירקןת... הכל הולך) במחבת סגורה על אש נמוכה. בסוף סוחטים כמה טיפות לימון על הפטריות. בתיאבון
 
למעלה