בוקר של עשור חדש

בוקר של עשור חדש../images/Emo168.gif../images/Emo249.gif

הלוואי שהעשור החדש יהיה טוב יותר, בריא יותר, נקי יותר, מוקפד יותר הגיוני יותר,אמין יותר, אחראי יותר, שמח יותר שיתמקד בעיקר ולא בטפל בחיובי במקום בשלילי, שיהא זה עשור של אחדות מתוך האהה והשמחה מתוך השלום והשלווה של מציאת הדומה במקום השונה. של הכלת האחר על חולשותיו ויכולותיו.
 
פינת השיר

כל אחד ימצא שיר לכבוד השנה האזרחית החדשה וישים פה- אני אתחיל- השיר שלי הוא הלוואי וכל מילה שם בסלע. http://www.youtube.com/results?search_query=הלוואי+בועז+שרעבי&aq=1 הלוואי בועז שרעבי מילים: אהוד מנור לחן: בועז שרעבי קיימים 5 ביצועים נוספים לשיר זה אקורדים הלוואי ומענן תרד עלינו קשת הלוואי שלעולם הזה יש תקנה... הלוואי ויום יצמח מתוך סופה גועשת הלוואי ולא תאבד לעד המתנה הלוואי שהמדבר יצמיח עשב דשא הלוואי ועוד נשב בצל התאנה. הלוואי שלא נכאב ואיש אחיו יאהב הלוואי ויפתחו שוב שערי גן עדן הלוואי ויתמזגו מזרח ומערב הלוואי הלוואי ונחדש ימינו כאן כקדם. הלוואי ולא ישא עוד גוי אל גוי חרב הלוואי ולא ננטוש את דרך התקווה הלוואי והאדם יהיה רחום עד ערב הלוואי שיש סיכוי אחד לאהבה. הלוואי שלא נכאב...
 
השיר שלי../images/Emo79.gif../images/Emo125.gif../images/Emo220.gif

http://www.youtube.com/watch?v=L9LVNKN9HD4&p=C7156BF9A061ED98
אין גבולות
ביצוע: סיון בהנם מילים: סאבלימינל לחן: סאבלימינל הגעתי לכאן כדי לנצח לא עברתי הכל כדי להפסיד לא אקבור את ראשי בחול לא אמעד ולא אפול אפרוש כנף ואעוף לירח אין גבולות מלבד הדמיון אין גבולות, אין דבר שאני לא אוכל לעשות אין גבולות מלבד הדמיון אין גבולות, אין דבר שאני לא אוכל לשנות הגעתי לכאן כדי לנצח את האכזבה לא עברתי הכל כדי לחיות את חיי בלי לחוות אהבה לא אקבור את ראשי בחול אלחם ואקריב הכל עד שאגיע אליך עברתי כל מה שעברתי ספגתי עלבון על עלבון בלילה עיניים עצמתי וחייתי חלום... אני חייתי חלום אין גבולות, אין, אין, אין גבולות אין דבר ש.. אין דבר שאני לא אוכל לעשות לא עוד, לא עוד, לא עוד עברתי כל מה שעברתי ספגתי עלבון על עלבון בלילה עיניים עצמתי וחייתי לחלום... אני חייתי חלום.
שיר שאני מאד אוהבת, שיר שבמשך תקופה ארוכה היה עבורי מנטרה שאיתה קמתי בבוקר, והלכתי לישון בערב. הלוואי ואין לנו גבולות, הלוואי ובאנו כדי לנצח. שנה מקסימה לכולנו, עשור מגניב לכולנו!
 
למעלה