בוקר רע מערכת דרדלה בדרך

טסונמי1

New member
בוקר טוב- לדעתי המערכת הזו תפתיע

לטובה-אנחנו כבר באמצע נובמבר והחורף חייב להתחיל-מתאים לי שיתחיל השבוע לאחר זריעת הדשא
 

profesorain

New member
../images/Emo45.gif../images/Emo121.gif טוב מאד לאמצע נובמבר

הייתי רוצה חורף בבום על קולי אבל זה לא הולך כך כנראה המערכות רק ילכו ויקצינו בהמשך.. מערכת זו תניב כמויות לא מבוטלות של משקעים ..צפו להקצנה ביומיים הקרובים
 

Or Jacob

New member
גפס של הבוקר לא מסכים איתך

הוא מראה קור אבל בקוש משקעים, ומתנדנד בין הרצה להרצה כאילו אין מחר
 

yariv71

New member
ישנה התכנסות לגבי מיקום הסילון../images/Emo13.gif

הסילון הסובטרופי צפוי להדרים עפ"י כל הרצות הספגטי לסיני ברביעי בלילה ואפילו להדרים מעט בחמישי. קצת להחסיר אותכם לפרופורציה- עבור פעילות חורפית יפה בשלהי נובמבר מספיקים ערכים של סביב ה- 5640 ב- 500 מ"ב. אני אופטימי לגבי הפעילות בשבוע הבא.
 

yariv71

New member
אופטימי לאללה../images/Emo13.gif

שבוע קר עבר כאן במגדבורג. שלג אומנם לא ירד עדיין, אבל טמפ' סביב 2-5 מע' הלילה אולי יופיע הפתיתים הלבנבנים ובשבוע הבא תתפתח סערה רצינית. לא זוכר דינמיקה פראית כל כך כל כך מוקדם כמו השנה, לדעתי זה סימן טוב לבאות.
 

idansof

New member
לא הייתי מזלזל

במהלך יום רביעי בבוקר צפויה לעבור חזית קרה משמעותית ראשונה לעונת הגשמים הנוכחית - אני אומד שבאיזור הצפון הכמויות בהחלט יכולות להגיע לסדר גודל של 20-25 מ"מ ו5 עד 15 באיזור המרכז. נראה שמתקיים אינדקס ס"ר גבולי של 24-25, אבל בהתחשב בזמן העונתי זה עשוי להספיק בהחלט. אם לנסח בלשון השמ"ט: יום רביעי - גשם ירד בצפון הארץ ויתפשט במהלך היום גם למרכזה. הגשמים ילוו בס"ר יחידות ומשבי רוח ערים. לעת ערב הגשמים יחלשו
 

idansof

New member
ואגב, יש בהחלט אינדיקציות

למערכת נוספת לקראת יום שלישי לאחר מכן
 

cumulonimbus

New member
ההימור שלי לימים הקרובים: ../images/Emo188.gif

יום ראשון - עליה בטמפ' ויהיה חם ויבש מהרגיל. יום שני - מעונן חלקית עד מעונן בעננות גבוהה והטמפ' יעלו עוד. יהיה חם ויבש מהרגיל בעונה, ובחלק מהמקומות גם שרבי. יהיה אביך, וינשבו רוחות דרומיות מזרחיות ערות, שיחוגו בהדרגה לדרומיות ואח"כ לדרום מערביות. הטמפ' בשפלה עשויה להגיע בשעות הצהריים ל32 - 33 מ"צ ובהרים ל27 - 28 מ"צ. בלילה העננות הבינונית תתעבה ויתכן טיפטוף\גשם קל. יום שלישי - יום מעבר. זרם סילון מעל ישראל עם כמות גדולה של עננות גבוהה ובינונית, ובהמשך היום גם עננות נמוכה. הטמפ' ירדו, אך עדיין יהיו גבוהות מהרגיל בעונה במחצית הראשונה של היום. במהלך היום ירדו גשמים קלים עד בינוניים (זרם סילון פעיל) בעיקר בצפון ובמרכז. בלילה זרם הסילון ידרים, ולקראת הבוקר הפעילות הקרה תחל להיכנס לצפון הארץ, וירדו שם גשמים חזקים עם ס"ר וברד. יום רביעי - גשמים חזקים עם ס"ר ירדו בצפון הארץ, יתפשטו בהדרגה לכיוון איזור המרכז, ועד שעות הלילה יגיעו גם לצפון הנגב. יתכנו הצפות, בעיקר בחוף הצפוני. הטמפ' ירדו ויהיו נמוכות מהרגיל (בחוף הטמפ' יגיעו רק ל21 - 22 מ"צ, בהרים 15 - 17 מ"צ) בלילה יתכן שלג בחרמון (רכבל עליון). יום חמישי - גשמים ירדו בעיקר בדרום ובמרכז, ובעיקר במחצית הראשונה של היום. סה"כ גשם במערכת: 10 - 30 מ"מ בצפון ובמרכז. באופן מקומי 50+ מ"מ.
 

פדי

New member
הימור שלי- רחוק משלך...

לא רק הימור, יש קצת ביסוס מהמפות... מחר- עלייה בטמ"פ, אנחנו כאן למטה לא נרגיש אותה כי לא נראה שמש בכלל, בהרים ,בעיקר בצפון אף אווירה סגרירית מעט. יום מעונן קלאסי... יום שני- מעונן חלקית- מעונן, עליה בטמ"פ שתורגש יותר. יום שלישי- בבוקר מעבר של חזית חמה (ניחוש לגמרי) עם עננות בינונית שאף עשויה לטפטף או אפילו לגרום לגשמים קלים מקומיים מאוד. אחה"צ ירידה משמעותית בטמ"פ, אובך, הרוח תגבר, יהיה מעונן חלקית במעט עננות נמוכה-בינונית... יום רביעי, בחלקו הראשון של היום גשם מקומי בצפון (עשוי להיות חזק במיוחד באופן מקומי, יש תנאים לסיבי, והים חם עדיין) במהלך היום יתפשט הגשם למרכז מעבר החזית הקרה בשעות הצהריים תיצור פעילות נרחבת יחסית לכמה שעות ולאחריה, פעילו מקומית. יום חמישי- בבוקר אפשרות לגשם מקומי מהצפון עד צפון הנגב, כשאחר הצהריים- "הכל כבר מאחורינו"
 
למעלה