בוקר נפלא לנסיכתי היפיופה,

דיוויד

New member
בוקר נפלא לנסיכתי היפיופה,

לצערי ערלים קוברים אותי חי תחת הניירת, אבל אני מבטיח לפצותך על כל השעות האבודות. ביי עבדך הנאמן המעריץ }{
 

שרית.

New member
דיוויד!!!

לאן נעלמתתתתתתתתתתתת???? מחכים לך כולם . שרית ...
 
למעלה