בוקר לא קל .......

בוקר לא קל ........./images/Emo10.gif

האמת...קמתי עם מועקה שמקורה במלחמה שם בדרום............למשמע החדשות ,למראה התמונות , האוטובוסים עם התושבים הנוטשים , גאדימק הממהר לגזור קופון נוסף , והממשלה המתמהמהת להחליט מפחד ועדת החקירה הבאה כנראה , תוסיפו את העובדה שהפכנו להיות ארץ מנותקת , בתל אביב חגגו אתמול כאילו אין מחר, ובשדרות אנשים מגנים עלינו בגופם ועד היום לא נמצא עבורם פתרון . בעזה המצב לא טוב יותר אפילו גרוע....משפחות עם ילדים קטנים על גבול חרפת רעב, בעוצר מתמשך ....ולא רואים את הסוף. ח"א יערוך סיכול ממלוכד , הם ישלחו קאסמים מעגל שלא נסגר .......רק שלא יפלו קורבנות נוספים.........שלא תפתח שם מלחמה .......עוד לא גמרנו ללקק את הפצעים מהמלחמה בצפון......... איך פותרים את המשוואה הקשה הזו?
היום ערב חודש סיון ....מלבד היותו של חודש סיון חודש מתן תורה בו קיבל עם ישראל את תורת האור ישירות מהבורא - במעמד הר סיני חודש סיון מסמל תקשורתיות, חיבור למימדים עמוקים ונסתרים בתוכנו ובחיינו והתחלות חדשות . הנה תאריכים ומאורעות חשובים שארעו בחודש סיון , הלקט מתוך האתר של WAPY ב' סיון תש"י ( 18.5.1950 ) - תחילת מבצע "עזרא ונחמיה" להעלאת יהודי עיראק, במסגרתו הועלו לארץ כ- 140,000 עולים מיהדות בבל. ג' סיון תש"ח (10.6.1948 ) – המושבה משמר הירדן נפלה לאחר קרב קשה מול הסורים במלחמת העצמאות. ו' סיון ב' תמ"ח (2448 ) לבריאת העולם – מעמד מתן תורה לעם ישראל על ידי משה רבנו בחודש השלישי לצאת בני ישראל ממצרים, ביום זה נחוג חג השבועות הבא לציין השלמת שבעה שבועות של ספירת העומר, החג הוא אחד משלושת הרגלים. עפ' המסורת זהו גם יום לידתו ופטירתו של דוד המלך. ז' בסיון תק"ח ( 1760 ) – יום פטירתו של ר' ישראל בעל שם טוב (הבעש"ט) מיסד תנועת החסידות. ז' סיון תרנ"ו (1896 ) – יום יסוד המושבה מטולה, על אדמות שנרכשו ע"י הברון רוטשילד. מטולה ח' סיון תרס"ח ( יוני 1908 ) – נוסדה חוות כנרת חוה חקלאית להכשרת פועלי חקלאות עבריים. י"ב סיון תשנ"א (24-25.5.1991 ) – החל "מבצע שלמה" להעלאת יהודי אתיופיה, מבצע בזק שהתנהל בשבת באישור הרבנות מטעמי פיקוח נפש, תוך 33 שעות הועלו כ- 15,000 איש. ט"ו סיון תשמ"ב (6.6.1982 ) – החל מבצע שלום הגליל (של"ג), לטיהור המחבלים בדרום לבנון, ולהפסקת הירי על ישובי הצפון, בעקבותיו יצר צה"ל את רצועת הביטחון בדרום לבנון. ט"ו סיוון תש"ח ( 22.6.1948) – סיום פרשת "אלטלנה" , אניית "אצל" שנשאה על סיפונה נשק, וטובעה ע"י ארגון "ההגנה" לאחר שרק חלק מנוסעיה הורדו. כ"א סיון (16.6.1960 ) – הכור האטומי הראשון של מדינת ישראל החל לפעול בנחל שורק. כ"ג סיון (16.6.1933 ) – נרצח ע"י מתנקש חיים ארלוזורוב, ראש המחלקה המדינית של הסוכנות היהודית כ"א סיון תש"ח (28.6.1948 ) – ביום זה נשבע צה"ל לראשונה אמונים למדינת ישראל. ל' סיון תש"ו – ( 29.6.1949 ) "השבת השחורה" , יום מאסרם של מנהיגי הישוב ל' סיון תשכ"ד ( 10.6.1964 ) – הופעל לראשונה "מוביל המים הארצי" . מקורות שיהיה יום שקט ........
 

malka3

New member
מורידה את הכובע בפניו

וגם אם זה יעלה לנו הרבה יותר אחר כך... הוא פשוט עושה את מה שהממשלה היתה צריכה לעשות ולא מהיום או אתמול אגב, עדיין לא קמה וועדת חקירה בעניין הפגיעה בעורף במלחמת לבנון השנייה, להזכירך נאסר על וועדת ווינוגרד לחקור את העניין ואין כל התייחסות לעורף בדו"ח שהגישו.
 
צהרים טובים, החדשות משם לא טובות,

הקסמים ממשיכים ליפול, אנשים מנסים להתפנות, פותחים עוד מתקנים של הועד למען החייל כדי לקלוט אותם. סליחה, מישהו יודע איפה הממשלה שלנו? מה הם עושים?
 

malka3

New member
אולמרט לפרץ: "גם את הצפון לא פינינו במלחמה"

קראתי וכעסתי ynet
 
למעלה