בוקר לא כל כך טוב...

zahav2007

New member
בוקר לא כל כך טוב...../images/Emo10.gif

אתמול קיבלתי שתי בשורות לא נעימות בכלל! 1. קיבלנו קנס מעיריית ת"א על "השחתת רכוש" (מי שישמע ממש השחתה!)בסך 690 ש"ח
על כך שתליתי בזמנו מודעות של דוגסיטר על עמוד תאורה. שבכלל לא ידעתי שאסור,וגם אם אסור,למה כזה סכום??? הם ממש מתעשרים על הגב של האזרחים התמימים!
בכל אופן אני מתכוונת לערער על זה! 2. בעלי סיפר לי שלפני 5 שנים הוא עשה הצעה טלפונית לאיזה ערבי מנצרת,ובא אליו (לערבי)סוכן הביתה,והיום הוא כבר לא עובד בסוכנות,והערבי טוען שהסוכן רימה אותו ושהוא רוצה לתבוע אותו.אז שאלו אותו מה שמו של הסוכן,והשם שהוא זכר היה של בעלי! בעלי בכלל אף פעם לא נסע לבתים של אנשים,הוא רק דיבר איתם בטלפון. בקיצור,הסוכנות עומדת מאחוריו ויש גם תצהיר,ויש מסמכים שמוכיחים,אבל הוא צריך לנסוע...מסכן...עד נצרת,לעמוד למשפט שהוא בכלל לא קשור אליו. נכון שיש פיתרון להכל,אבל זה עשה לי כזה רע בנשמה! במיוחד ה-690 ש"ח בקיצור,מקווה שהמשך היום יהיה טוב יותר... אמן! יום טוב לכולנו זהב
 

ע ו פ ר ה

New member
היי זהב ../images/Emo201.gif

לא נעים בכלל. תנסי לפנות לעיריה לפני שאת משלמת. אולי זה יעזור. אל תבואי ממקום של תוכחה אלא ממקום של שאלה והסבר. אולי לפחות זה יקטין את הסכום. ויש לי תחושה שבעלך והסוכנות יסתדרו. (זה מה שהמדריכים שלי מסרו לך
) באהבה עופרה
 

zahav2007

New member
תודה עופרה../images/Emo23.gif

אני חשבתי פשוט לבוא ולהגיד להם שלא ידעתי שאסור(וזאת דיי האמת),וגם שהמשכורת שלי ממש זעומה,וסכום כזה ממש גדול עליי,אז לפחות שיתחשבו בי ויבואו לקראתי בזה שיקטינו את הסכום. בנוסף לכל זה,נתפסה לי כל רגל שמאל
ויש מישהי פה בעבודה שמבינה בזה,אז היא אמרה לי שזה בא מהגב. אבל זה ממש כואב!!! מקווה שיעבור... אני מרגישה שיש עלינו איזו עין הרע,כי אין לנו מזוזה עדיין לדלת כניסה. אבל היום בצהריים הפצרתי בבעלי לקנות קלף כי אי אפשר לחכות עם זה יותר.והוא קנה,ובערב נתקין אותה כהלכה. אחותי התקשרה קודם,והיא בדרכה אלינו הביתה,לשים את המזוודה הגדולה שלה אצלנו,והיא ישנה היום אצל חברה שלה,ומחר אנחנו ניפגש. וביום חמישי ניסע לירושלים...לטייל.
עוד מעט אני זזה מהעבודה...והולכת למטפלת בהילינג. ערב מקסים שיהיה לך באהבה זהב
 

ע ו פ ר ה

New member
זהב, יקירה

אני לא מאמינה בעין הרע. ואני חושבת שזה צרוף מקרים, או אולי, זה יושב על הפחד שלך שפתאום מגיע שפע... ואת לא כל כך רגילה אליו. רגל שמאל זו הרגל של הצד הרגשי, הנשי. אולי זה קשור לגב, אבל אני קוראת את "המפה" קצת אחרת. באהבה עופרה
 
אי ידיעת החוק אינה פוטרת....

בתל אביב יש לא מעט לוחות שמיועדים לתלית מודעות, עמודים עגולים שמפוזרים בכל העיר וכו', יש הגיון שעומד מאחורי העובדה שלא רוצים שהעיר תיהיה מזוהמת גם ממודעות של כל אדם עם אינטרסים פרטיים בכל מקום שיחפוץ לתלות מודעה ,בין אם עם זה עמוד חשמל או בין אם זה ספסל או עץ. , זה דבר שמכובד בכל עיר בכל העולם.
 

yoel555

New member
לדעתי העמודים העגולים

לא מיועדים לתליית מודעות של אנשים פרטיים, אלא מיועדים לתליית מודעות על הופעות וכו,,, ששילמו עליהם כסף (כנראה לעירייה). לוחות מודעות שכל אחד יכול לתלות עליהם הם לוחות מלבניים ויש כאלו נורא מעט בתל אביב. יש כמה כאלו בשדרות וושינגטון בפלורנטין (רחוב קטן עם שלושה לוחות מודעות) ויש ביד אליהו לה גארדייה פינת משה דיין ובעוד כמה מקומות אבל באמת לא מספיק
 

ירון

New member
התממותך אינה ברורה לי

תליית מודעה במקום שאינו מיועד לכך בשטח ציבורי הנה עבירה על החוק ...!!! אינני מבין מדוע את מיתממת... כל אזרח שומר חוק יודע כי תליית מודעה במקום ציבורי שלא מיועד לכך הינה סוג של השחתת רכוש, לכן אני מתפלא על התממותך. גובה הקנס נקבע על ידי המוסדות המתאימים ומפורסמים לציבור הרחב. אי ידיעת החוק איננה פוטרת מעונש. לאור כל אלו, הרי שהעונש שקיבלת מגיע לך ועלייך לשלמו !! בקשר לסיפור השני שסיפרת. לאור התנהלותך במקרה הראשון, יש ספק בליבי על אמיתות סיפורך. לכן יש לברר מדוע תבע האזרח את בעלך, בית המשפט יבדוק ויחליט.
 

enbalush

New member
בחור שאני מכירה תלה שלטים על עמודים

בשם עיריית ת"א, וקיווה שיקנסו את עצמם. חבל שאני לא זוכרת את הקישור, אם תרצי אני אקשר אותך אליו, הוא הוביל קמפיין נגד הקנסות הללו, אולי הוא יודע איך מבטלים את השטות הזו. עיריות רק מחפשות איך להוציא כסף מהתושבים, הם משלמות לאנשים שיוציאו כסף בכח.
 

דניאל101

New member
לא נכון!

להאשים את הערייה ב"הוצאת כסף בכוח" זה מגוחך! אחד התפקידים של הערייה זה לשמור על נקיון העיר, תליית מודעות על עמודי חשמל זה לכלוך! ומן הסתם הנקיון עולה כסף, לפי החוק אסור לתלות מודעות על עמודי חשמל ויש אפשרות לערייה לתת על כך קנס, אז איפה ה"הוצאת כסף בכוח"? זה כמו להאשים את הערייה בזה שהיא נתנה קנס לרכך שחנה באמצע הכביש והיא גררה אותו! יש מספיק מקומות חוקיים לתליית מודעות פרטיות. ואגב, על לוחות המודעות הגדולים גם אסור לתלות מודעות פרטיות, רק בלוח מודעות שרשום עליו שזהו היעוד שלו, אז אל תגידו שלא ידעתם!
 
היי

אני הייתי עובדת בחברה של שמאים ויום אחד שמנו מודעה על החלון שלנו של המשרד אחרי יום קיבלנו דוח הייתי בהלם ועוד באו מהעיריה אלינו
 

§Oren§

New member
אפשר לומר שאת מתעשרת על הגב של העירייה

עמודי התאורה, הם של העירייה? את מנצלת את רכוש העירייה בשביל להרוויח כסף.
 
אבל אני לא מבין משהו

אולי זה נשמע מוזר, אבל אם את פשוט היית מתכחשת לעובדה שאת פרסמת את המודעות הללו,אז גם כן היית צריכה לשלם??! האם חובת ההוכחה שאת פרסמת את המודעות הללו לא חלה עליהם?!
 

Sun Hello

New member
מממ

אני מכירה קצת את הנושא. העירייה בעצם נותנת קנסות די גבוהים על מודעות שתולים. העירייה אמרה שיש בתל אביב בערך 3000 מקומות שמיועדים לתליית מודעות שכאלו, אם אני זוכרת נכון, שיחסית זה לא הרבה. בעלי חברות גדולות שמפרסמים את המוצרים שלהם במרחבים ציבוריים לא מקבלים דוחות וקנסות, אפילו להפך, הם קונים את המרחב הציבורי בשביל לפרסם את המוצרים שלהם ויש להם פוטנציאל די אדיר לגרום לאנשים לקנות מהם.
 

Kosem

New member
מהימים שאת אומרת

"זה פשוט לא היום שלי" מקווה שיעבור המשפט בקלות. סה"כ אנחנו נמצאים במדינת משטרה... גם אם בעלך לא אשם -> מחובתו להתייצב. מה יהיה אחרי זה? אלוהים גדול.. אל תחפשי צדק בבית המשפט (משפט חכם שלמדתי מהעורך דין שלי)
 
למעלה