בוקר טוב

gilad65

New member
בוקר טוב

מקווה לקבל קצת ביקורת\הערות על התמונות הבאות.
 

gilad65

New member
צילומי לילה

הצילום נלקח על אותה גבעה במודיעין. הראשונה נלקחה ב: חשיפה - 8 שניות F - 2.6 ISO 64
 

gilad65

New member
בלגן

אהבתי את התמונה בגלל תחושת הבלגן. חשיפה - 10 שניות F - 2.6 ISO 64
 

orinu

New member
אהבתי את העין. משדרת חייתיות,

פראיות ואפילו שמץ סכנה פחות התחברתי לצילומי הלילה
 

gilad65

New member
תודה

אבל אני בטוח שמהתמונה השניה ניתן לראות שבכלב הזה אין טיפת פראיות או סכנה, להפך אם כל הגודל שלו הוא לא מסוגל לפגוע בזבוב.
 

photoguy

New member
רעיון יפה וקצת הערות

אהבתי את הרעיון מאד, המירכוז של העיין קצת מפריע לי...אולי הייתי בוחר בחיתוך קצת שונה. בנוסף העיין עצמה כהה לי מידי יש שירגישו שזה מוסיף מיסתוריות, אני קצת מרגיש פיספוס....אולי בתאורה שהעיין קצת יותר ברורה...האישון חד...ואפילו רואים בו על מה העיין מתבוננת היה הופך את התמונה למשהו הרבה יותר מעניין. גיא
 

gilad65

New member
ניסיתי

להעביר את תחושת הטוב והעדין שהעין של כלב לברדור מעבירה. כנראה שלא ממש הצלחתי. כן רואים על מה העיין מתבוננת ואפילו רואים את הצללית שלי והמבזק של המצלמה. צרפתי CROP רציני מהתמונה המקורית.
 

photoguy

New member
כבעל לברדור אני יודע למה אתה מתכוון

אם זה מה שניסית, כנראה שקצת פיספסת..אולי אנסה בעצמי ואראה לבד עד כמה זה באמת קשה.....אני לא ציני. בין השני והראשון - הראשון יותר טוב... צילום לומדים דרך הרגליים ושלי כבר כואבות גיא
 

einat-z

New member
תמונת הלילה השניה יצאה לך מוצלחת מא

מוצלחת מאוד. זה מה שהתכוונת כששאלת לפני יומיים-שלושה? הצללית יצאה ממש מוחבנת מהרקע, הרקע לא בהיר מידי ולא כהה מידי, והירח לא שורף את התמונה. ממש מוצלח. התמונה עם אורות העיר פחות מוצלחת, כיוון שהאורות נראים לי מפריעים יותר מאשר משחקים תפקיד פה. יש גוש שחור די גדול בתחתית הפריים. אם היית מטה את המצלמה מעט כלפי מעלה, החלק הזה היה קטֵן, והצמרת לא היתה נחתכת.
 

gilad65

New member
כן ../images/Emo98.gif

זה מה שהתכוונתי. הלכתי אתמול בערב לאותו מקום וניסיתי לצלם סידרת צילומים חדשה. אני שמח שלפחות אחד הצילומים (זה) יצא מוצלח. די קשה לצלם שם מכיוון שמאד חשוך ומאד קשה לפקס על העץ ולראות אם הוא כולו נתפס בפריים.
 

gilad65

New member
הקפצה

למישהוא יש עןד משהוא להוסיף? מה התמונות כל כך משעממות\רגילות שפשוט אין מה להגיד לטוב או לרע?
 
רעיון שיכול להיות מעניין:ממורכז מדי

,אין חדות והקווים אינם ברורים דיים להולכת המבט לעין.חיתוך אחר דרוש כאן,לטעמי.דווקא אוהבת את ה'קירבה' הזו.
 

gilad65

New member
לא הבנתי

הצילום נעשה ב-MACRO כך שאין פו חיתוך מתמונה יותר גדולה, זה המקור. מה זה אומר שאין קווים שמוליכים לעין? הרי העין היא מרכז התמונה, כהה ובולטת יותר גל הרקע הבהיר. אשמח אם תפרטי יותר כך שאנסה שוב לאחר קבלת המלצות\טכניקות.
 

פלטרון

New member
רעיון לעין אחרת ...

תאר לעצמך ואת התמונה של העין היית לוקח כאשר בזווית, קצת יותר שמאלה. אז העין היית "מסתכלת" ימינה (בתמונה), ואם היית משאיר קצת יותר מרחק בצד ימין, זה היה מוליך את הצופה להסתכל לאיפה עין מסתכלת. ז"א העין לא צריכה להיות במרכז התמונה אלא בחלק השמאלי של התמונה, וגם אז רצוי שלא מסתכלת ישירות לתוך העדשה אלא בזווית לכיוון הנגדי ( ימינה ) קאפיש ...??
 

gilad65

New member
איריס אפשר שאלה

את יכולה בבקשה לעזור לי לגבי ההערות שלך ואיך לשפר כדי שאנסה שוב?
 
רעיונות-לא משהו 'מיוחד' למעשה:

לגבי 'חיתוך' התכוונתי ב'מיסגור' שלך בעזרת המצלמה את פני הכלב - אבל בצורה כזו שיראו גם קווים המוליכים לעין,גם חלק מקווי המיתאר של האף,ושהעין לא תהיה במרכז הפריים ,אלא אולי באחת מארבע נקודות 'הזהב' (מפגש הקווים המחלקים את הפריים ל 3 - לאורך ולרוחב). ויש 'משמעות' לכך אם תהיה בנקודה הימנית למעלה ,או בנקודה השמאלית למטה.נסה ותראה.יכול להיות מעניין. חסרה חדות - אולי משום שלא צולם בעזרת חצובה - דווקא בעין - הנוצצת כך - החדות היתה יכולה להוסיף המון - אולי גם בצורה שהשתקפות של משהו משתקפת מהעין - כרגע היא אפלה ולא מספיק חדה.גם לא 'מסתכלת' ישירות במתבונן - אין תחושה כזו - מה שיכול להוסיף 'עוצמה' בתמונה. אתגר.במיוחד בפורטרט צמוד כזה.בטח יהיו לך עוד רעיונות
 
למעלה