בוקר טוב

מירי 25

New member
בוקר טוב

מכירים את זה שאתם נמצאים בקשר שלא בהכרח עושה לכם טוב?‏ ובכל זאת אתם שם כי הוא עושה לכם את זה בטירוף ויש המון רגשות ואתם מקווים שמשהו ישתנה, ואז בוקר אחד אתם קמים אחרי שהאסימון נפל ואתם מחליטים שזהו זה נגמר?‏ אז זה מה שאני מרגישה היום. מקווה שאכן אני אצליח לעמוד בזה יום נפלא
 

פמלה 27

New member
כמוני כמוך

אני בדיוק שם. ואז אחרי חודש הוא מסמס ואז הכל עולה למרות שמבחינה התנהגותית מגיע לו התעלמות מוחלטת אבל את יודעת שאיתו זה הנשיקה של הלייף.
 
לא מכיר את זה...

שום דבר לא משתנה בחיים שלך, אם אתה לא משנה אותם בעצמך . את יכולה להמשיך לקוות ....
 

*צופיה*

New member
לא וכן

בגדול – זה משפט די חירטוטי. אנחנו לא חיים בחלל ריק ודברים - גדולים כקטנים - יכולים להשתנות בשנייה אחת מן הקצה אל האמצע או אל הקצה השני, בלי שאנחנו מצידנו נזיז ציפורן או אפילו נחשוב על זה. ומנגד – לפעמים שינוי יזום שאתה מבצע, אפילו קיצוני, אפילו כזה שאתה בכלל לא בטוח לאן הוא יביא אותך, אם בכלל – יכול לגרום לטוויסט בעלילה, כזה שיגרום לך לצאת במחולות.
 
כן כןןןןן

אני מאוד מכירה את זה! כבר נפלו לי אלפי אסימונים... וכל פעם החלטתי את ההחלטות הנכונות ואפילו הצלחתי לעמוד בהן איזה 3 יום.... ואז... אז כל פעם התברר ש"מתרגשת ממנו" קצת יותר מדי ושאוהבת אותו יותר ממה שחשבתי ושנקשרתי אליו מאוד... בקיצור אסימון לא יספיק לי אני צריכה איזה קיר בטון שיפול לי על הראש שאני אשאר בלי הכרה בתרדמת איזה חצי שנה ואז אתעורר ולא אזכור כלום מהחיים שהיו לי בעבר.... ככה ורק ככה אצליח. אבל לך שיהיה המון בהצלחה מקווה שאת חזקה יותר ממני!
 

מירי 25

New member
משהו אומר לי

שאני אהיה כמוך... בינתיים הולך בסדר נראה מה יהיה בימים הקרובים
 
לדעתי זו תקופה בחיים

ככה אני רואה את זה - תקופה. וצריך לתת לתקופה הזאת להסתיים בעצמה עד שהיא תיגמר וכל כך ימאס לך מכל זה שלא תרצי לחשוב בכיוון... אני מאמינה שיגיע רגע כזה כי לכל דבר יש סוף. אבל מיותר לזרז את הסוף הזה... לא יעזור כלום. אם את עדיין בקטע הזה לנסות לצאת מזה בכוח כשחלק ממך עדיין רוצה להיות שם - לא מציאותי לפי הניסיון שלי.
 
בהצלחה! ותרשי לי להציע משהו: שכנוע עצמי

לוקח קצת זמן עד שזה עובד, אבל אולי אם תשנני לעצמך כל בוקר/צהריים ו/או ערב שהוא לא מספיק טוב בשבילך/ שמגיע לך יותר/ שהוא אפס וכו', תתחילי להאמין. הרי כל התקופה הזאת את ממילא מתעלמת מהמציאות ומהעבודה שהקשר לא עושה לך טוב ואת נסחפת לתוכו למרות התנאים בשטח. אז אותו דבר, אבל הפוך. זה דורש אימונים, אבל זה עובד.
 

מירי 25

New member
אני אנסה את זה

בתקווה שזה יעזור. זה שהוא מסתובב סביבי 9 שעות ביום לא מקלה על העניין
 
למעלה