בוקר טוב

../images/Emo42.gifבקר טוב בקר אור, בקר חדש ליום חדש.

כל בקר זורחת השמש - זה לא חדש, אבל כל בקר היא זורחת וצובעת בגוונים שונים, מרהיבים. כל בקר ציור חדש, כל בקר אני מתרגשת מחדש. עולם כמנהגו נוהג. משהו אחר: פרופסור למדעי ‏ההתנהגות נכנס לכיתה ופתח בהרצאה בנושא : " ‏הוצאת אדם מאיזון ומשלווה " . אמר הפרופסור : " ‏ישנם ‏שלושה שלבים להוציא אדם משלוותו , ‏ואני אדגים לכם ". הוא לקח טלפון ‏שהוכן מבעוד מועד ושהיה מחובר לרמקולים , ‏וחייג למספר אקראי . מן העבר השני של ‏הקו ענה גבר ואז שאל הפרופסור " ‏שלום , ‏אפשר לדבר עם ברוך"? ענה הגבר בנימוס : " ‏אין כאן ברוך , ‏נראה כי טעית במספר אדוני " ‏וסגר את הטלפון . אמר הפרופסור לסטודנטים : " ‏השיחה הזו גרמה זעזוע קטן לאיש שישב לבטח להנאתו בביתו ". " ‏השלב השני " ‏אמר הפרופסור וניגש שוב לטלפון וחייג לאותו מספר . משענה האיש מעבר ‏לקו , ‏שאל הפרופסור " ‏סליחה, ‏האם ברוך נמצא "? " ‏כבר אמרתי לך שאין כאן ברוך אדוני , ‏בדוק היטב את המספר שאליו אתה מחייג ", ‏אמר האיש וטרק את הטלפון . " ‏רואים ", ‏אמר הפרופסור , " ‏עכשיו האיש כבר ממש עצבני לאחר שהפרעתי את מנוחתו פעמיים ברציפות ". " ‏ועתה לשלב השלישי והאחרון " ‏אמר הפרופסור ושוב ניגש לטלפון וחייג בשלישית לאותו מספר . " ‏שלום , ‏אבקש את ברוך " ‏אמר הפרופסור לאיש שענה לטלפון . הפעם האיש היה כבר ‏מאד עצבני . ‏הוא הרים את קולו ואמר : " ‏אדוני , ‏זו הפעם השלישית שאתה מבקש את ברוך. ‏אמרתי לך שאין כאן שום ברוך . ‏תניח לי לנפשי ואל תתקשר לכאן יותר ". ‏לאחר מכן נשמעה טריקה חזקה של הטלפון . " ‏זהו " ‏אמר הפרופסור " ‏עכשיו האיש יצא לגמרי מאיזון ומשלווה ואפשר לומר שיומו נהרס . ‏אלה הם שלושת השלבים לגרום לאדם לאבד את שלוותו ". לפתע הרים אחד ‏הסטודנטים את ידו ואמר " ‏סליחה פרופסור , ‏נדמה לי שפספסת את השלב הרביעי והמכריע !" " ‏אתה סבור שיש שלב נוסף "? ‏שאל הפרופסור . " ‏בהחלט " ‏ענה הסטודנט . " ‏אם כך גש הנה והדגם " ‏ביקש הפרופסור . ניגש הסטודנט ‏לטלפון , ‏חייג לאותו מספר שאליו חייג הפרופסור ומשענה האיש מעבר לקו , ‏אמר לו הסטודנט : " ‏שלום , ‏מדבר ברוך , ‏מישהו השאיר לי הודעות "?????
 

יוליקה

Member
מנהל
בוקר טוב, סבאאורי תמיד מביא עבודות אמנות

מיוחדות במינן. הבוקר אני מצפה לגנן ולעוזרת בית... מריחה היטב את פסח באויר... אתמול ניקינו את הויטרינה (מי שהיה אצלי אולי זוכר אותה) היא מכילה המון פריטי נוי מכסף, קריסטלים, פורצלנים ופסלים...לנקות כל אחד מהם להבריק את כלי הכסף הרבים והעתיקים ולנקות את הארון...חצי יום עבודה... טוב...אז לעבודה
 
בקר טוב לכולם !! קריר, נעים לטייל!

היום זה יום חופשי שלי שאני מטיילת לתל-אביב לסידורים ושוטטות !! שמח במרכז ת"א לפני כל חג , אלנבי, קינק ג'ורג', עד דיזנגוף סנטר !! בדרום ת"א , אני רוצה לחפש צלחת מיוחדת לסדר, שכתוב על הצלחת מה יש להכין לפי הסדר עם ציור, חיפשתי בראשון ולא מצאתי משהו יפה, היתה לא אחת כזו, ואני לא מוצאת אותה בבית , למרות שחיפשתי בכל מקום אפשרי ! אחרי שאקנה חדשה , בטח אמצא אותה !!!
 
יוליקה, נכון הנכדה עשתה לי ממש

קעקוע לפי צורת הגבות שלי, הרבה חברות שלי עשו קעקוע בגבות וגם מסביב השפתיים, גם לי יש מסביב לשפתיים, מה ההבדל בין קעקוע בפנים לעומת הקעקוע בגוף?! הקעקוע בגוף הוא הרבה יותר עמוק , לכן הוא נשמר לנצח ! בפנים הוא הרבה יותר שטחי ועדין, לכם צריך כל שנתיים או שלש לחדשה אותו, זאת הפעם השניה שאני עושה בגבות, בגלל הכלור של הבריכה כי זה לא צריבה עמוקה ! יש עוד חידושים !!! לפי המלצה של בתי, קניתי אודם שמחזיק יום שלם , לא נמרח, לא יורד עם האוכל, אלא נשאר יפה יום שלם, גם לא יקר במיוחד, אבל שווה !!
 
איני אוהבת איפור, קעקועים וכד'

מסתובבת בעולם כמו שאני בצבעים טבעיים... כל קמט וכתם הרווחתי ביושר...
 

אפי 7

New member
בוקר מואר עם ריח אביבי - יוליקה

אני זוכרת כשהייתי אצלך וצפיתי בכל פריטי הקישוט בביתך שאלתי אותך: מי, מי מנקה את כל זה? ואם איני טועה אמרת שבעלך. אני כל יום הולכת לקראת מינימום בביתי, חיה בקלות, מנקה בקלות, לפי שיטת הפנג שאווי - הבית צריך להיות בהיר ומואר וזה מוסיף לאיכות החיים. אתמול עלתה אלי הדוורית - כל פסח וראש השנה אני נותנת לה מחרוזת מעבודותיי וקבלתי ממנה פידבק על שכה מעט חפצים ובכ"ז הדירה יפה. אוף איך שאני טופחת לעצמי על השכם. די, די, המשך יום נעים אפי
 

אפי 7

New member
בקשר לנושא השירות מאמש - קרה לי מקרה

אולי כבר סיפרתי פה לפני שנים ואחזור. בין עבודותיי עבדתי ברשת שיווק גדולה במחלקת מכשירי כתיבה יום אחד ניגש למחלקה גבר ולפני שאמר מה ברצונו, אמר לי, תראי עכשיו חזרתי מאמריקה (זה היה עוד בתקופה שהנסיעות לאמריקה לא היו כל כך נפוצות) והשירות בחנויות שם ממש מעולה, לא כמו בישראל. הפיוזים התפוצצו לי באותו רגע, רציתי לחנוק אותו, עוד לפני שקיבל ממני שירות כבר קבע כי יקבל שירות לא טוב. הבלגתי, כי נותנת שירות אני. אמרתי לו: אולי באמריקה קבלת שירות מעולה, אך תאמין לי שגם פה תקבל שירות שיענה על ציפיותיך. ואכן הוא קיבל ממני שירות עם המון סבלנות והשארתי אותו עם פה פעור. בכל מדינה ומדינה יש נותני שירות טובים ויש גם שפחות ויש גם גרוע - זה תלוי באישיותו של הזבן. אפי
 
בוקר טוב, הריהוט אצלי

מינימליסטי למדי, יש מרחב גדול בלי כלום, פרט לפסנתר ולויטרינות. אבל יש לי הרבה בובות וכוסות - שני אוספים שלי.
 
אור, אני חושבת אשה שמתלבשת ליציאה

עם בגדים יפים , מתבקש איפור לכל הפחות מינימלי !! לבעלי מאוד חשוב קצת איפור, ובושם טוב !! וצפורניים מסודרות, אני מקפידה ,כי גם לי חשוב המראה החיצוני של כל אישה ! אבל זכותך לעשות כטוב בעיניך !!! העיקר שתרגישי עם עצמך טוב !
 

deebeebee

New member
לא חייבים להתאפר

כדי להראות טוב. חשוב מאד לגברים ולנשים להתלבש היטב ולהראות טוב, וזה לא בהכרח אומר בגדים מיוחדים או אלגנטים. זה יכול להיות בגד פשוט אבל נקי ומסודר, וכמובן רצוי בטעם טוב, אבל איפור ותכשיטים לא בהכרח תורמים למראה.
 
לא מסכימה. מראה חיצוני של אישה

לא תלוי באיפור. ולא מתאפרת לא אומרת משלומפרת או מלוכלת... מראה האישה מאוד תלוי בהבעתה, בעיניים, בחיוך, בשפת הגוף... כל אלו מקרינים יותר מאיפור.
 

deebeebee

New member
גם אצלנו

יככבו שני סוגי הדגים, אבל על הקניידלך אף אחד לא מוכן לוותר.........
 
ברור שידיעה זו - שרב מוצרי

האיפור אינם כשרים לפסח אינה מענייני. אבל יש לי חתולה ודגים והם זקוקים למזון כשר לפסח!
 
די בי בי ואור ! בעיני איפור קל

מוסיף המון להופעה החיצונית של אישה, גם תכשיטים עדינים מאוד מקובל עלי, זו דעתי, וכל אחד יכול לנהוג כרצונו! אינשטיין אמר שיותר קל לפרק אטום, מאשר לשנות דעתו של אדם !!!
 

יוליקה

Member
מנהל
גם אצלי אין מצב שאצא מהבית

בלי סומק וליפסטיק...בלי זה אני ניראית כאילו קמתי מהמיטה או גרוע יותר כאילו אני באבל ח"ש.... אני מרגישה ממש חולה בלי טיפת איפור. אבל כפי שאור וDBB אומרות זה אינבידואלי וכל אחת נוהגת ע"פ הרגשתה, אין קשר בין איפור לתכשיט קל או לצעיף לקישוט. העיקר שכל אחת תרגיש טוב עם עצמה ושיהיה חגש שמח.
 
למעלה