אני הייתי ברוק עצמאות!!
היה לי כל כך כל כך כל כך כל כך כל כך כל כך כיף!!!!! ההופעות היו ממש טובות (חוץ מהתת רמה של סאבלימינל ורוני, שהייתה סבירה בהחלט), אפילו ההופעה של אביב גפן! אביב גפן היה אחלה. הוא לא עלה, שר וירד כמו זמרים אחרים. הוא נתן אחלה הופעה. ההופעה של היהודים הייתה... סתם... יותר רעש ממוזיקה לטעמי. הדורבנים, מוניקה סקס, שייגעצ ירמי קפלן + חמי רודנר ובטח היו עוד שאני לא מצליח לזכור כי כרגע קמתי היו ממש ממש ממש טובים! הגעתי לשם עם ניצן (^^) בערך ב-9 וההופעות התחילו בערך ב-11. היה ממש כיף. יצא לי לפגוש מלא אנשים. ראיתי את ניצן, את צחי, את לין, את יעל, את ימית מהארי פוטר, את משה מהארי פוטר, ראיתי אפילו את איתמר לכמה דקות, מלא אנשים מהקן שלי ויצא לי לדבר עם מלא אנשים מהשיכבה שלי שהיו שם אבל לא כל כך הכרתי. זה היה כיף!! היה כיף לרקוד ולהשתולל בקטעים שלא הופרענו ע"י אשים מפגרים שרוצים לעשות פוגו. בסוף ההופעה (בסביבות 7 בבוקר) הלכתי לזה שמארגן את ההסעות למודיעין (אני מכיר אותו, הוא בקן שלי) עם כל הקן שלי (שגם היה שם) ואמרנו שלו "תקשיב... אין לי איך לחזור הביתה... בלה בלה בלה..." והוא העלה אותי לאוטובוס חינם! ^_^ חזרתי הביתה ב-8 ועשרה ומיד הלכתי לישון. היה לי ממש ממש ממש ממש כיף ברוק עצמאות! לרקוד, לשמוע מוזיקה ולפגוש מלא אנשים! ^_^