בוקר טוב

mishmish691

New member
בוקר טוב ../images/Emo42.gif

שאלה לי בתחום הזוגיות. למעשה השאלה לא שגרתית ואני מקווה שלא תשפטו אותי, ואם תבחרו לנכון לא לעזור לי אני גם אבין. אני נשואה ומזה כשנה יש לי רומן מהצד, אפילו אי אפשר לקרוא לזה "רומן". זו מערכת יחסים של ממש, מאוד אינטנסיבית, מלאה ברגשות, באהבה שלא חלמתי עליה בחיים, יחד עם זאת קורות גם ירידות, ריבים, מצבי רוח. קיצר, ממש זוג נשוי... למרות כל זה ולמרות שאני יודעת שהוא אוהב אותי מאוד, הרבה יותר מאישתו, אני משוכנעת שהוא לא יקום ויפרק את החבילה למעני. ואני כמובן לא מוכנה לעשות את זה ראשונה שאני יודעת שרוב הסיכויים שאשאר בלי כלום. אם אפשר רציתי לדעת תשובה לשאלה מסוג "יחסינו לאן?" ושיהיה יום מקסים לכולם!
 

mishmish691

New member
שלום רשף ../images/Emo140.gif

כיצד כדאי לי לפעול עם איקס: צד השואל - גלגל המזל הצד השני - הצדק עוזר - שוטה מפריע - 4 גביעים פוטנציאל הקשר - 5 מטות
 

רשף כשף

New member
על פי הפריסה

אם את רוצה להישאר בקשר איתו כדאי להתגמש לצרכים וליכולות שלו. אחרת מומלץ לוותר על העניין. בכל מקרה יהיו קשיים שנובעים מהמחוייבויות האישיות שלו לזוגיות בה הוא נמצא. הוא לא מתכוון לוותר על הזוגיות שלו בשבילך. בהצלחה!
 

mishmish691

New member
וואו, רשף, פשוט קלעת בול!

אני יודעת שהוא לא ילך לוותר על הזוגיות שלו (אלא אם היא זו שתזרוק אותו מהבית) אני גם מרגישה - ובזה צדקת ב-100%!! - שהוא בעצם הדומיננטי בקשר, ולמרות שהוא נותן לי הרבה אני מרגישה שכל הזמן אני צריכה להתגמש ולרצות אותו. האם אפשר לשאול עוד שאלה? אני משקיעה המון אנרגיות בקשר הזה. האם זה משתלם? האם הוא באמת אוהב אותי כפי שהוא אומר? מה בעצם המקום שלי בחיים שלו?
 

רשף כשף

New member
למה הכוונה- משתלם?

אם זה משתלם לך רק את יודעת. לא נוכל לפרוס אם הוא אוהב אותך איננו פרוסות על מחשבות/רגשות/מעשים של אדם אחר מפאת צנעת הפרט. המקום שלך בחיים שלו הוא המקום שבו את שמה את עצמך- מאהבת.
 
למעלה