בוקר טוב

בוקר טוב ../images/Emo42.gif../images/Emo20.gif../images/Emo185.gif../images/Emo39.gif

יום חמישי היום - אני מאושרת...שרק יהיה אחה"צ וניכנס בכיף לסוף השבוע.
יעל
 
../images/Emo186.gifבוקר טוב בסימן סופשבוע.

השבוע תפס אותי לא לגמרי מאורגנת עם החורף. אחרי יומים שלושה של ריצות יש הכלללללל. מגפיים, מעילים, פוטרים לנגמלים. יום-נפלא דורית
 
בוקר. ברר........./images/Emo186.gif../images/Emo182.gif../images/Emo96.gif

לא שותה קפה - מחכה שהתה הרותח שלי יתקרר ואפשר יהיה לשתות. ומבשלת כרגע צהריים לבעל לעבודה. שלא תגידו רעה הנה המתכון: שעועית לבנה מבושלת (קפואה של סנפסרוטס) - (אפשר כמובן גם רגילה לבשל ולשים בקערה עם מים חמים וכו' רק שלא בא לי) + מיכל רסק עגבניות + כוס רוטב סויה דיאטטי (של אוליביה) + 2 כפות מחוקות מרק עוף דגש של אוסם. + 6 כוסות מים. מבשלים עד רתיחה ראשונה, ואז מוסיפה את הבשר (פרגיות חתוכות לקוביות של 3X3 כמו גולש - זה ביקשתי מהקצב שלנו). מבשלים לרתיחה שניה. טועמים ומתקנים תיבול ומגישים חם. אצלי אוהבים את זה ליד אורז לבן כי את הרוטב אפשר לשפוך מעל האורז ואז זה חגיגה. ומתכון שני לערב: 1 מיכל רסק עגבניות + 1 כף מרק עוף + 4 תפוחי אדמה חתוכים לקוביות גדולות + כוס יין אדום. מבשלים עד רתיחה ראשונה. מוסיפים את הפרגיות וממשיכים לבשל בכייף עד שהבשר מוכן. בתאבון!
 
זה בסדר, אני מעולפת מהריח שלהם

על הבוקר היא קולה חצילים ופלפלים והריח - אני נשבעת לכם רוצה לעבור לגור שם. כל הריחות מזכירים לי את הבית של אמא שלי. אז אם יש לי אפשרות להחזיר לה ולהראות לה שגם אני יודעת לבשל אני עושה זאת. ואז משני בתים יש ריח טוב של מאכלים.
 
בוקר טוב ויום חמים נעים וגדוש ריחות

של דברים טובים סוף שבוע קסום לכולנו
שרי
 
למעלה