בוקר טוב
ובוקר אור

נורית44

New member
בוקר טוב../images/Emo42.gif ובוקר אור

חברות וחברים יקרים יום שלישי פעמים כי טוב שהבוקר יהיה ניפלא והיום יהיה מוצלח לכולנו נורית
להנאתכם מצגת יצירה בעפרונות
 

נורית44

New member
המוזאון הפתוח ביפן../images/Emo41.gif

להנאתכם -המוזאון הפתוח ביפן יום נעים נורית
 

עמליה3

New member
יום בהיר נפלא לכם

השמים תכלת בהיר ללא אף ענן, רואים את האין סוף. האויר צלול ונעים שווה לצאת מהמיטה ולהנות מהיום הנפלא. תודה נורית.בשנה שעברה בקרתי במוזיאון הפתוח ביפן נעים להזכר. ואני אוסיף לכם מצגת תמונות מרהיבות. שווה צפיה מאד אהבתי.
 

yaely2

New member
מנהל
בוקר טוב לנורית עמליה ולכול יקיריי

רוצה לברך את כול חברי הפורום הנהדרים הכותבים כאן ולהוסיף גם את המציצים והמעתיקים בבריאות טובה ללא כאב גופני וללא פחד נפשי, הבנת השני, השונה, ומוכנות לשמוע עד סוף ללא התפרצות באמצע. לנורית ועמליה
המצגות שלכן נפלאות. בדרך כלל אין לי זמן לפתוח בבוקר מחוסר זמן, בערב כבר יש עניינים אחרים לעסוק בהם. היום סידרתי לי זמן פשוט ויתרתי על הרצאה כי אני מרגישה ממש סחוטה. פרט לכך יש לי כמה עניינים קטנים לסדר. אני חושבת שאני אתגנב מתחת למיטה של שתיכן כדי להציץ ולראות מהיכן אתן שואבות את כול המצגות המקסימות. הבוקר חיפשתי ערך בגוגול וראו מה מצאתי. אנא הביעו דעתכם!!! סיפור עתיק יומין - דהאמא זהו סיפור מוכר. הוא אל שלבש צורה אנושית, הוא המושיע והוא "בנו של אל". אביו הוא אל ואמו היא בתולה בשר ודם. הוא נולד במערה או בצריף צנוע, ב-25 בדצמבר, ובלידתו צפו שלושה רועי-צאן. הוא מציע לחסידיו את ההזדמנות להיוולד מחדש בעזרת טקסי הטבלהץ בטקס נישואין, הוא הופך בדרך נס מים ליין. הוא מגיע העירה רכוב על חמור, וההמונים מקדמים את פניו ומנופפים בעלי דקל. הוא מת בסביבות חג הפסחא, והקריב עצמו כדי לגאול את העולם מחטאיו. לאחר מותו הוא יורד לגיהנום, וביום השלישי חוזר מעולם המתים ועולה בסערה השמיימה. חסידיו ממתינים לשובו ביום הדין. את מותו ואת תחייתו חוגגים בארוחה טקסית של לחם ויין, המסמלים את גופו ואת דמו. זיהיתם מהיכן לקוח סיפור זה? אכן, אלה הם הסיפורים המיתולוגיים העתיקים על אוזיריס-דיוניסוס. במאות הראשונות לספירה קווי הדמיון הללו בין סיפור מיתולוגי זה לסיפור אחר, שנהיה פופולרי במאה הראשונה היו כה דומים, עד כי מבקרי הנצרות הפגאנים, כולל ההסטיריקן קלסוס, התלוננו שהדת החדשה אינה אלא בבואה חיוורת של תורתם העתיקה, מעין 'גניבת זכויות יוצרים דתית'. ביקורת זו הטרידה מאד את אבות הכנסיה הקדומים, כגון יוסטינוס מרטיר, טרטוליאנוס ואירנאוס, שמיהרו לשלוף טיעוני נגד נואשים וקבעו שקווי הדמיון הללו הם מעשה השטן. תוך שימוש בטיעונים המגוחכים, הם האשימו את השטן ב"פלגיאט מתוך ידיעה מוקדמת", דהיינו שהשטן חיקה את סיפורו האמיתי של ישוע עוד לפני שהתרחש, מתוך כוונה להוליך שולל את הפתיים.
 

הודה 77

New member
אני ממליצה

על ביקורים בבית התנך.יש שם כמעט מידי יום הרצאות .יש תצוגות אומנות ,יש הרבה חומר על התנך, סרטים טובים ועוד אפשר לארגן שם מסיבת חנוכה בסכום נוח בהחלט. המקום יכול להכיל כ50 איש . יש פסנתר ,מקרן, מערכת רמקולים, ומטבחון קטן.,אפשר לבוא עם בני זוג וחברים.אם תרצו- אברר פרטים נוספים.
 
בוקר טוב. עדיין בוקר נכון?קצת מאוחר

אבל בכל זאת עוד לא צהריים. עדנה , מזל טוב גם ממני. הרבה ברכות והרבה נחת. מוטב מאוחר מאשר אף פעם. אמרו כבר חכמים ממני. ובנושא אחר לגמרי עדנה, אני כל כך מבינה על מה את מדברת כשהבן אומר "מה הבעייה"? ומתקתק כל כךמהר שלא מספיקים בכלל לראות מה שהוע עושה. כמובן שככל שמתרגלים יותר, ורוכשים מיומנויות נוספות בהפעלת המחשב, גם אנחנו כבר לא מבינות איך חברה זו או אחרת שלנו אומרת לנו , " רגע רגע , לא ראיתי מה עשית, תעשי את זה לאט"...... אז זה מה יש. .... אבל מה ?.....שלא יהיו לנו צרות גדולות יותר. אמן. נורית, המצגת היצירתית על העפרונות, מדהימה ומקסימה. ? בכלל , יופי של מצגות את מביאה,את רובן אני שומרת לי בתיקיה שלי, או מעבירה הלאה. וכמוש שיעלי תוהה, מאיפה לך האוצר הזה? ציפי - מצטרפת לברכות ולאיחולים של כל אלה שאיחלו לך ניתוח קל והחלמה מהירה.אוהבת את הכתיבה שלך. המשך יום נעים לכל באי הפורום, ובעצם למה רק לבאי הפורום? לכל עם ישראל באשר הוא.
 

נעמה53

New member
בוצהריים טובים לכולם. רוקסן,

לצערי גם אני עדיין מאלה שאומרים "רגע רגע, מה עשית? על מה לחצת?" ואני גם לא יושבת יותר מדי עם האינטרנט. אני יושבת יותר עם word (מנסה כתיבה יוצרת). אבל מתקדמים לאט לאט. האתר שלך הוא אוצר. לא ייאמן מה אפשר לקבל באמצעות האינטרנט. נורית, התמונות שלך נפלאות כרגיל. המשך יום נפלא. נעמה53
 
נעמה, הוא אשר אמרתי. כשאנו מתרגלים

וחוזרים שוב ושוב על פעולות, הן הופכות לאוטומטיות, ואנוחנו עושים/עושות אותן בלי לחושב אפילו. קחי את הזמן , לאט לאט גם את תפתחי מיומנות. המהירות היא לא ממש חשובה פה.
 

עדנה14

New member
לתשומת לבכם

פעם אחת רק הצלחתי להיכנס למסרים, ואז קרתה לי התקלה, שרק בערב הבן הצליח לפתור לי אותה בזה שהוא שינה לי את מספר השם, במקום עדנה 7, עדנה 14, על כל פנים היו הודעות זה אני יודעת כי ראיתי, אך לא יכולתי לענות. עדנה
 

yaely2

New member
מנהל
בקשה ממך עדנה ../images/Emo56.gif../images/Emo33.gif

עדנה שלום, בין המסרים יש גם את המסר שלי. אם את יודעת לשלוח מסר אנא שלחי לי את מספרו של הטלפון הנייד שלך. צלצלתי אליך בקשר למפגש, ההוט שלך היה כול הזמן תפוס, לנייד ענתה לי אישה צעירה שטענה שהנייד הזה שלה ולכן שלחתי לך מסר ולא קיבלתי תשובה. אנא שלחי לי את הטלפון (רק אם את רוצה) כדי שאם משהו ישתבש אוכל להתקשר.
 
תגובה (מאוחרת) למפגש ../images/Emo67.gif

אתמול חזרתי הביתה בשעה מאוחרת, הרוסה לחלוטין. לא היה לי זמן אפילו להציץ לכיוון המחשב ולקומונה, כבר לא לדבר על להגיב. אלא שגם היום לא מאוחר, נכון? ובכן, המפגש: אני הגעתי למפגש ישר מהעבודה, מורעבת: מצב מסוכן !! רונה ניצלת, היית בסכנה כל הדרך! כך שרוב הזמן במקום לדבר - סתם זללתי לי; אחרות הזמינו מה שאני הזמנתי וחלק גדול נלקח הביתה ב"Take away" אני חיסלתי הכל ועוד הזמנתי קפה
ומאפה. הרהרתי והגעתי למסקנה שמצבי גרוע - מה יהיה עם הטורפנות שלי? לאן אגיע? זו אינדיקציה למשהו אחר? לפי הממדים המוכפלים שלי - יעלי עוד תדרוש שאכתוב כפול, בהתאם לנפח שאני תופסת! וקשה לי גם במינון הכתיבה של אחת ויחידה!8 -{ ובכל זאת!! למרות התקף האכילה שהתמסרתי לו, שמעתי ונהניתי מכל מה שסופר ודובר, מהצחוקים והחום שיש בחברותא הזאת. כיף. היה לי מאד נעים ומהנה להתראות עם כולכן. כמובן שחסרו אלה שלא הגיעו; נתראה - אינשאללה - בחנוכה. אגב, יעלי, מאד מעניין מה שסיפרת. חשבתי שאת מדברת על ישו. מסתבר שאין דת ואין חוקים שצמחו ועלו בלי להתבסס על חוקים קודמים או על תרבות ששררה באיזור. גם 10 הדברות שלנו קרובות לחוקי חמורבי. אני מאד אוהבת את הנושא. נא ללחוץ על החנוכיה!
 
לנורית תודה

היצירות בעפרונות ממש הקסימו אותי - מהמם! והמוזאון הפתוח מרתק. תצוגת הפסלים בגן הזכירה לי את גן הפסלים בתפן שכמובן לא מגיע מבחינת הגודל למימדיו של זה אבל בהחלט אין לנו מה להתבייש.
 
נטלי 3 ! הנה המילים לשיר שביקשת

אתמול,, Raindrops keep fallin' on my head And just like the guy whose feet are too big for his bed Nothin' seems to fit Those raindrops are fallin' on my head, they keep fallin' So I just did me some talkin' to the sun And I said I didn't like the way he got things done Sleepin' on the job Those raindrops are fallin' on my head, they keep fallin' But there's one thing I know The blues they send to meet me won't defeat me It won't be long till happiness steps up to greet me Raindrops keep fallin' on my head But that doesn't mean my eyes will soon be turnin' red Cryin's not for me 'Cause I'm never gonna stop the rain by complainin' Because I'm free Nothin's worryin' me [trumpet] It won't be long till happiness steps up to greet me Raindrops keep fallin' on my head But that doesn't mean my eyes will soon be turnin' red Cryin's not for me 'Cause I'm never gonna stop the rain by complainin' Because I'm free Nothin's worryin' me
 

נורית44

New member
צהריים טובים חברות וחברים../images/Emo140.gif

מצרפת מצגת תעופה- להנאתכם הערב יוצאת לראות בהיכל התרבות בעיר מגורי את ההצגה החולה היהודי - בית לסין נורית
 

נורית44

New member
פתגמים../images/Emo41.gif

פתגם הוא השימוש הנכון במילים כך שיקראו אותו פעמים להנאתכם נורית
 

נורית44

New member
מבחר קליפים../images/Emo79.gif

להנאתכם קליפים בעברית ולועזית - רמקולים חובה להנאתכם נורית
 
יופי נורית על הקליפים ועל הכל../images/Emo140.gif

יופי לכולם על המצגות היפות ועל כל הכתיבה ועל הנוכחות,
 
ערב טוב לכולם

הערב אני רוצה לספר על סרט נפלא שראיתי אמש בתל אביב הסרט הוא "אדמה משוגעת". יש לי פן אישי שיכול להזדהות עם הסרט הזה מאחר וגם אני גדלתי בקיבוץ בשנות הנעורים שלי. בתחילת הסרט שאלתי את בת זוגי לצפיה על החיים בקיבוץ והיא ענתה שזה נראה לה נפלא בסוף הסרט שאלתי אותה שוב את אותה השאלה והיא ענתה שהיא לא היתה מסוגלת לחיות בקיבוץ. ואז אמרתי לה: "עכשיו את יכולה להבין למה עזבתי את הקיבוץ". בכל אופן הסרט מאוד מרגש על אף ההקצנה המאוד חזקה של תאור החיים בקיבוץ. מומלץ להצטייד בממחטות נייר כשהולכים לצפות בו הסרט מקבל ציון של 5 עגילים מעגיל מופלג.
 
למעלה