בוקר טוב לכולן (מה שמראה מי באמת
משקיע...), כרגיל התעוררתי מוקדם, אבל השריטה שלי היא לבשל לילדים את ארוחת הצהרים שלהם. אח"כ הערה, פיזור ועבודה. לא מדליקה את המחשב בבית עקב "זקנותו": מפחדת שהמחשב ישבוק, אז פותחת אותו מה שפחות. בכל אופן בעבודה - מחובר לוריד on-line. ממרומי הקומה ה-45 במרכז עזריאלי - הנוף נראה נפלא ה-

מדהים. המשך יום נפלא לכולנו.