בוקר טוב

noati

New member
בוקר טוב ../images/Emo124.gif ../images/Emo141.gif

פותחת את הבוקר כי..... נפלתי מהמיטה
ולמרות הגשם צריך
לקחת ילדים לבי"ס... לצאת לעבודה..
אז.. שיהיה לנו יום חורפי
ונפלא
נעה
 
../images/Emo24.gifבוקר נפלא גם לך ולכולם...

גם אני מאלו שנופלות מהמיטה .... אז שיהיה יום טוב לכולנו... ושהאופטימיות תנצח !!!!!!!!!
 
לא נופלת מהמיטה בשביל אף אחד

חוץ מאשר להביא ילדים למוסדות (חינוך? כאמור בדברי גלי מימים ימימה). מאידך אני תוהה אם את עובדת בנטיעות?
 

AYELET1

New member
בוקר טוב ../images/Emo187.gif../images/Emo20.gif

לא נופלת מהמיטה בקושי זוחלת החוצה...
 
לפי החריצות והזריזות...

פה כוללם נופלות מהמיטה....... בכל מקרה זה יופי לראות את הנאמנות לפורום !!!!!!!
 

noati

New member
../images/Emo6.gif תלוי מה זה נטיעות ......

אני נוטעת......
בקטנטנים.....
מעט אנגלית .....
יום נפלא לכםםםם
 

גליה12

New member
גם אני כבר מזמן בעבודה

עובדת עם מקלדת ועפרון אבל בדלל היותי חקלאית מלידה עובדת אדמה אחרי הצהרים... אבל הגידול היחיד שמצליח אצלי במיוחד הוא לימונים ופטרוזיליה מכירים מתכון משלב לשניהם? אולי מיץ פטרוזיליה בטעם לימון?
 

yalyul

New member
../images/Emo185.gif בוקר אור....ישנתי עד עכשיו

ומיד טסה לעבודה, יום ארוך היום שיהיה נפלא לכולם על אף הגשם לי ה
זורחת היום
 

פרחבר

New member
בוקר טוב לכולן (מה שמראה מי באמת

משקיע...), כרגיל התעוררתי מוקדם, אבל השריטה שלי היא לבשל לילדים את ארוחת הצהרים שלהם. אח"כ הערה, פיזור ועבודה. לא מדליקה את המחשב בבית עקב "זקנותו": מפחדת שהמחשב ישבוק, אז פותחת אותו מה שפחות. בכל אופן בעבודה - מחובר לוריד on-line. ממרומי הקומה ה-45 במרכז עזריאלי - הנוף נראה נפלא ה-|גשם| מדהים. המשך יום נפלא לכולנו.
 
למעלה