בוקר טוב

בוקר טוב


אתמול היה לי יום קשה, גם ויתור על מאכלים שאני אוהבת, גם ריצה מרובה לשירותים והבדיקה, אמנם זה נמשך 10 דקות, אבל הרגשתי שמתעללים בי, תנשמי,תעצרי, תתהפכי,כל זה עם צינור תקוע בטוסיק,שמנפח את הבטן ועושה שם בלגן, ללא הרדמה וללא טשטוש, כי זה רק וירטואלי, במכונת C.T.אז מרגישים הכל, אבל עכשיו אני כבר מרגישה בסדר, התיאבון חזר ומצפה לתשובה, חברות, אני רוצה להתייחס למה שנכתב פה אתמול בקשר לשיתוף של החברים במה שקורה לנו,הרבה זמן היססתי אם לכתוב פה על זה, כי לא ידעתי איך זה יתקבל, אני שמחה שמקבלים את זה בסדר, פרשתי מפורום מקביל, כי שם באמת צריכים רק דברים שמחים ומצחיקים, אני לא בטוחה שמישהי שלעיתים קרובות לא מוצאת את עצמה או את צרור המפתחות שלה, או מתבלבלת בעוד דברים, זה נקרא כתיבה חיובית, אבל שם מוחאים לה כפיים, גם כשהיא מספרת לפעמים על עניינים רפואיים, הפורום פה מתאים לי ושנהיה כולנו צעירים ובריאים.
 

יוליקה

Member
מנהל
ציפי, את מוזמנת לכתוב על מה שבא לך

עדיף כבר קולונסקופיה רגילה ולא וירטואלית...
 

הניה 8

New member
נכון, כי אם מוצאים חלילה משהוא צריך לעבור קולונסקופי רגילה

ואז יוצא פעמים,, ציפי את צודקת, שמה למנהלת מותר מידי פעם לכתוב דברים שלליים על עצמה לאחרים אסור,,וכשערתי על כך המנהלת מחקה אותי, זה פורם מאד לקקני,,מי שלא מלקק נמחק לעיתים
 

tamarsharoni

New member
בוקר , אני מצטרפת לדעתה של הניה בקשר לקולונוסקופיה .

לא הבנתי מה היתרון של הווירטואלית . אותה ההכנה , יש תשלום , מרגישים את הבדיקה , ואם יש ממצא , אז עושים שידור חוזר והפעם על אמת . אני עשיתי מספר פעמים , הכנה קשה , יש תשלום , אבל הבדיקה עצמה בהרדמה . לא מרגישים דבר ונמנעת אי הנעימות שבבדיקה . עם רואים משהו חשוד , בזמן הבדיקה לוקחים ביופסיה , ושולחים לפטלוגיה . אין צורך שידור חוזר . זה אמנם לא כיף , אבל את רגועה .
 
יוליקה


תודה על ההתייחסות, עשיתי כל שנתיים קולונוסקופיה וגאסטרוסקופיה, בכל בדיקה מצאו פוליפ, הוציאו אותו , שלחו לביופסיה ויצא בסדר, הפעם עברתי לרופאה אחרת בסניף והיא לא מוכנה לאשה בגילי לעשות קולונוסקופיה, שזה פולשני ובטשטוש,לא בהרדמה, נכון שההכנות דומות, אבל הרגילה פולשנית ויותר מסוכנת מאשר ה-c.t.שזה חיצוני וללא חומר נוגד,היא טוענת שזה עלול להרוג אותי והיא לא מוכנה לקחת אחריות לזה, בוירטואלית, רואים אם יש משהו ואז פועלים בהתאם. אני מאד סומכת על הרופאה הזאת. הניה ותמר, תודה גם לכן על ההתייחסות, גם לבדיקה וגם לביקורת על הפורום הלק,לק, אני עדיין לא קולטת איך נתתי לעצמי להיות שם כל כך הרבה שנים והצטרפתי לליקוקים.
 

tamarsharoni

New member
אנלא חושבת שאני מלקקת למנעלת .

אני כותבת מתי שיש לי מה להגיד ולהשמיע . ואם זה משהו שאינו תואם את רוח "פורום המעשים הטובים" , אני מנסה לעטוף את דברי במילים יפות , בל התוכן נשאר כפי שאני רואה אותו .
 

יוליקה

Member
מנהל
יחד עם זאת

בואו נשאיר כל פורום לעצמו... זה לא יאה לכתוב כאן נגד מנהלת פורום אחר.
 
למעלה