בוקר טוב, תראו איזה יופי

נטלי יקירתי, מה זאת אומרת "נכנסת לפורום"

אני כל יום בפורום, בזמן זה או אחר. בכל אופן, שמחתי לשמוע ממך. ובינתיים שבת שלום שיהיה. אם יתארגן משהו - count me in. ביי.
 
../images/Emo29.gifערב טוב. איתי שמת לב? בערב מברכים בערב

טוב. ראינו הערב סופסופ את הסרט ליקוי חמה בקנדהר. על אפגניסטן. מדכא. הסרט הזכיר לי שני ספרים באותו נושא -אפגניסטן. את רודף העפיפונים של חאלד חוסייני, וסיא סאר - סיפורה של שירין גול של זבא שכיב. מדכאים אבל טובים. ממליצה.
 

עמליה3

New member
בוקר אור

הפורום שלנו גד. מקוה שימשיך בדרך זו. למי ששאלה כאן מה אמה תעשה בפרישתה , השאלה מופלאת לי.אפילו שבן אדם לא חברותי יש כל כך הרבה פעילויות לעשות ואפילו כמו שנעמי שמר אמרה פעם -שיש הרבה טלנובלות יפות שהיא רואה יום ים. זאת אמרה כשהיה קשה לה לצאת מביתה. מלבד זאת המציאות יוצרת עובדות. יש מועדונים, סרטי בוקר ופורומים שונים, ולימודי מבוגרים ואם מתחילים גם מוצאים בדרך חברים. והים אני מצרפת לכם מצגת חדשה של גאודי בברצלונה. הגדילו וקראו את התמונה המצורפת ותדעו איך להתנהג היום.
 

yaely2

New member
מנהל
בוקר יהודיתעדנה, בוקר טוב כולם.../images/Emo24.gif../images/Emo24.gif

יום של כיף, יום של בריאות שנבלה בו וכיאות יום של נחת מהמשפחה משכנים וחברים רוחחה בקיצור סתם יום של אור הרבה שמחה ודרור
ללחוץ על התמונה. אולי???
 

yaely2

New member
מנהל
בוקר טוב עמליה. ובוקר טוב כולם

לא ראיתיך בלהט כתיבתי
עמליה, אנא כדי שאהיה בטוחה שהבנתי נכון. מה זה "הפורום שלנו גד"
 

yaely2

New member
מנהל
תיקון טעות: צ.ל משכנים וחברים רווחה ../images/Emo52.gif

 
../images/Emo42.gifבקר טוב בקר אור, יהודיתעדנה גם אני!

גם אני לתערוכה הזאת רוצה להגיע. נראה מרגש... בכמה וריאציות השמש הזו זורחת? היום ראיתי אותה מבעד לעצי אקליפטוס ב]אתי הכפר. מבין הענפים נראה כדור האש הגדול, לוהט ואפוף הילה כתומה. נפלא.
 
בוקר טוב למשכימות הקום, ולאלה שעוד לא . . .

כתבתי אתמול בלילה, אך לא נראה לי שההודעה נקראה. בכל אפן, הצעתי להפגש בחוף הדולפינריום ביום ו' בערב. זה חוף עם תופים, ריקודים וכף בערבי ששי. בא לכם ???? לכבוד יום העצמאות של ארה"ב, שחלקנו נתינותיה, או לכבודנו, או לכבוד מה שתרצו. אז מי מצטרפת ?????
 

itaf10

New member
בוקר טוב לכולם ../images/Emo39.gif

לכולם, שלא אפספס חלילה אף אחת. מקווה שכולם בסדר. יום חמישי מרגישה כבר את סוף השבוע... שיהיה על כולנו יום של כיף ובריאות שלמה
 

יפית מן

New member
בוקר טוב ושבת שלום../images/Emo106.gif../images/Emo213.gif

שלום רב לכולכם ,דניאלה היקרה חבל שזה בדיוק בליל שבת ,ולא אוכל לבוא מפני קדושת השבת אחרת היתי רוצה גם כן להשתתף בהזדמנות אחרת.........היום אני ביבי סיטר ביתי נוסעת לסוף שבוע והנכד אצלי בכיף...אם אני לא טועה היום לפני38 שנים שלחו האמריקיים את האוסטרונוט לירח בדיוק הייתי אז בארתות הברית וכל הזמן הראו את התמונות בטלויזיה,אני מקוה שלא שכחתי את התאריך והכן זה היום,אם זכרוני אינו מטעיניהמשך יום נעים [אור חבצלות את חיבת לי תשובה מאיזה כפר את?אני מחכה לתשובה!]כך טוב בטוב בנראה ובנגלה
 

חיניה

New member
היי דניאלה היי כולם

אם לא היה ככ חם ולח ולא צריך היה להיות כל הזמן על הרגליים הייתי מצטרפת. אם......ואם.......ואם......
 

הודה 77

New member
אתי, מסכן

כל כך הרבה מחנכים בעלי רצון טוב.העיקר שתהיה בריא. אגב, סיימת כבר את השרות הצבאי? תוכל ללמד אותנו שלל מילים חדשות בעברית .לילה טוב.
 
למעלה