בוקר טוב שבת שלום וחג שמח
|שקד

o l i v i a

New member
בוקר טוב שבת שלום וחג שמח../images/Emo145.gif|שקד

מאושרת מכך שיכולה להיכנס לפורום,(סימפטום של התמכרות נכון?) לאחר 3 ימים, טוב אז יש כאן עבודות מדהימות,אילנה ביאטריס וחובב הבאתם לנו אחלה טובשבט עם עצים פרות ורקפות,לכל החדשות ברוכות המצטרפות, דניעל תודה, הקופסאות הגיעו ליעדן ושלי כבר בעבודה. לכל מי שהציגה כאן תמונות,ציורי קיר,תמונות,קופסאות,עבודות זכוכית, ןהגי´רפות החמודות קבלו מחמאה אישית ממני. אסני מחכה לראות עוד עבודות שלך, שמש א. מאד טעים תודה. חג שמח לכולם
שרה´לה.
 

uti

New member
../images/Emo24.gif../images/Emo24.gif../images/Emo24.gifהתגעגעתי!!!!

 

o l i v i a

New member
נסיכה שלי גם אני ../images/Emo24.gif../images/Emo25.gif../images/Emo23.gif

אני רואה שאת עושה הכל רק לא ללמוד ....
 

שמש א

New member
תודה לך!

אני חייבת להתודאות. סמפטומי ההתמכרות לא פסחו גם עלי. מכיוון שעוד אין לי מצלמה דיגיטלית וצילמתי את עבודותי במצלמה רגילה, השבוע לקחתי אותה עימי בתיק לכל מקום, ככה שאולי אוכל לצלם משהו בדרכי, כדי שהפילם יסתיים כבר. כמובן שלא מצאתי מה לצלם
. נותרו לי עוד כ- 6 תמונות ואפתח ואסרוק. בקיצור, יש תקווה.תודה לך olivia יקירתי על הקופסאות ותודה גם לדניעל כמובן שאירגנת את כל הקניה בהצלחה יתרה. אני ידעת שזה עוד לא נגמר (ברוק 2) ... olivia, אני מבטיחה לך לטעום גם מהנגלה הבאה ...
לכל היוצרים שאני מתמוגגת מעבודותיהם לאחרונה. ברוכים הנמצאים גם לכל המצטרפים לאחרונה, שהעשירו אותנו ביצירותיהם. חג שמח לכולם, שמש
 
למעלה