o l i v i a
New member
בוקר טוב שבת שלום וחג שמח../images/Emo145.gif|שקד
מאושרת מכך שיכולה להיכנס לפורום,(סימפטום של התמכרות נכון?) לאחר 3 ימים, טוב אז יש כאן עבודות מדהימות,אילנה ביאטריס וחובב הבאתם לנו אחלה טובשבט עם עצים פרות ורקפות,לכל החדשות ברוכות המצטרפות, דניעל תודה, הקופסאות הגיעו ליעדן ושלי כבר בעבודה. לכל מי שהציגה כאן תמונות,ציורי קיר,תמונות,קופסאות,עבודות זכוכית, ןהגי´רפות החמודות קבלו מחמאה אישית ממני. אסני מחכה לראות עוד עבודות שלך, שמש א. מאד טעים תודה. חג שמח לכולם
שרה´לה.
מאושרת מכך שיכולה להיכנס לפורום,(סימפטום של התמכרות נכון?) לאחר 3 ימים, טוב אז יש כאן עבודות מדהימות,אילנה ביאטריס וחובב הבאתם לנו אחלה טובשבט עם עצים פרות ורקפות,לכל החדשות ברוכות המצטרפות, דניעל תודה, הקופסאות הגיעו ליעדן ושלי כבר בעבודה. לכל מי שהציגה כאן תמונות,ציורי קיר,תמונות,קופסאות,עבודות זכוכית, ןהגי´רפות החמודות קבלו מחמאה אישית ממני. אסני מחכה לראות עוד עבודות שלך, שמש א. מאד טעים תודה. חג שמח לכולם