בוקר טוב שאלת נורטון

foofoo77

New member
בוקר טוב שאלת נורטון

התקנו נורטון 2004 INTERBET SECURITY . אני מנסה להסירו אבל כל פעם מקבלת הודעה שכדי להסיר אני צריכה להיות SUPERVISOR. אנא הושיעו תודה מראש.
 

duduamar

New member
אני מניח

שיש לך כמה יוזרים בXP שלך? אם כן - כנסי תחת היוזר הראשון, זה שמוגדר כמנהל המערכת.
 

duduamar

New member
../images/Emo4.gif

כל מה שעוד נשאר לי להציע זה שתצרפי את צילום המסך הרלוונטי, ותמתיני לחכמים ממני... בהצלחה דארלינג...
 

DToNAToR

New member
>>>

במסך בחירת המשתמש תלחצי על CTRL+ALT+DEL פעמיים (זאת אומרת שתחזיקי את CTRL+ALT ותלחצי מהר על DEL פעמיים). יופיע לך מסך לוגין בסגנון הישן, שם תקלידי Administrator בתור שם המשתמש והסיסמא שלו (יכול להיות שהיא ריקה).
 
למעלה