בוקר טוב, שאלה:

בוקר טוב, שאלה:../images/Emo9.gif

שלום, שאלתי כאן שאלה לפני כמה ימים והנה עוד משו קטן.. רציתי לשאול מה דעתכם על הנגן הזה... אומנם הוא רק 256mb אבל לא מצאתי אותו וכנראה שאין עם נפח יותר גדול. איך הוא יחסית למחירו, יחסית למה שהוא מציע, איכות שמיעה, עמידות לאורך זמן. ובכלל כל מה שיש לכם להגיד עליו: http://www.bug.co.il/nconfigout.asp?psn=1101&scat=221&tcat=33 תודה מראש..
 

יאיר B

New member
אחלה נגן. הבחירה הטובה ביותר ל-256M

זה נגן מצויין, הבעיה היא שהנפח שלו קטן. אם אתה מסתפק בנפח כזה - אין הצעה טובה יותר ל-256MB. היה פעם עם יותר נפח, אבל כנראה שהמלאי אזל.
 
יאיר תודה..

ול512mb? איזה היית מציע שיהיה באיכות טובה ובמחיר טוב? http://www.zap.co.il/model.asp?model_id=372554 http://www.zap.co.il/model.asp?model_id=400949 מה הבדל בין השניים? או אולי... http://www.zap.co.il/model.asp?model_id=38387 שזה קצת יותר יקר מהשני- שווה את זה או לא? ושוב תודה רבה!!
 

יאיר B

New member
סנדיסק

הנגנים מסדרת ה-E הם קצת יותר גדולים ויש להם חריץ הרחבה לכרטיסי SD. סדרת ה-M היא ממש קטנה (ראיתי אותם היום באופיס דיפו). האחרון שרשמת הוא הדגם הראשון שהם מכרו בארץ. הייתרון שלו הוא שהוא די קטן, יש לו מסך גדול והוא עובד מצויין (ורק) עם תיקיות.
 
בוקר טוב ומשהו קטן...

שלום כולם! שלשום קניתי את נגן האייריבר עליו התייעצתי אתכם בפורום, עוד לא הכנסתי לו שירים אבל אני חושב שאני מרוצה. בכל אופן רציתי להגיד תודה גדולה ליאיר ולכל השאר. הפורום שלכם ממש רציני ומועיל, אתם עונים לכל אחד בתשובה אישית, כנה ובהחלט מועילה. אז תודה, וחג שמח.
 
למעלה