בוקר טוב! רוצה להתייעץ אתכן על 2

בוקר טוב! רוצה להתייעץ אתכן על 2

דברים: 1.אנינמצאת אצל רופא פרטי מתחילת ההריון שהוא מומחה לבעיות קרישיות.אבל אני לא סומכת עליו לחלוטין.כי כל מיני בדיקות ודברים שבנות פה מייעצות לעשות מנסיונן הוא לא ממליץ ולא שולח אותי אליהן.הוא גם מתעצבן וכועס עליי שאני מתערבת לו בעבודה.התשובות שלו חסרות סבלנות ומזלזלות. נשארו לי עוד חודשיים עד ללידה.הסיבה העיקרית להשאר אצלו היא מכיון שהוא סגן מנהל מחלקת יולדות בסיכון גבוה ואני מקווה ומאמינה שהוא יהיה מעורב בלידה שלי. החלטתי ללכת לרופא של קו"פח בנוסף וממנו לקחת את הבדיקות שאני רוצה לעשות ולשאול אותו את כל אותם דברים שלצערי אני כבר לא מעזה לשאול את הרופא הפרטי. האם לדעתכן אני עושה נכון??? 2.יש לנו אפשרות לקנות מיטה ושידה של שילב יד שנייה ב-1000 ש"ח. השאלה אם נצטרך מיטה בחצי שנה הראשונה. כי אם לא אז זה מיותר לקנות מיטה עכשיו מכיון שהחלטנו בסוף לא לעבור דירה מה שאומר שהקטן ישן איתנו בחדר עד גיל שנה והחדר יהיה גם ככה צפוף. אז מה אתן אומרות??? תודה מראש על כל התשובות.אני ממש מוטרדת מכל העניין עם הרופא שלי. ועכשיו עם הפריפול בכלל...מה לעשות כל דבר כזה מעלה בי פחדים. אני לא יודעת,נראה לי שהפורום רק מבלבל אותי ומכניס אותי לבלאגנים איתו. מצד שני,זה לא אמור להיות ככה. אני מתפללת לאלוהים שינחה אותי לדעת את רצונו אליי ולכח לבצע זאת. אמן.
 

אפרת12

New member
רק לגבי השאלה השניה

איפה הוא יישן
אנחנו רצינו שסיון יהיה איתנו בחדר עד גיל חצי שנה. מאחר והחדר לא מספיק גדול למיטת תינוק הוא ישן בעריסה (עריסת פלסטיק, שהיא הגדולה יותר) אבל בגיל 5 חודשים כבר לא היה לו יותר מקום בתוכה. אם יש לכם סידור הגיוני בשבילו עד גיל שנה איתכם בחדר, וסידור שלא כולל מיטה - אז אולי באמת לא כדאי לקנות עכשיו (ואיפה תאחסנו את המיטה במשך שנה?) האמת היא שבעצם לא הבנתי את השאלה - למה שאלת על חצי השנה הראשונה?
 

ממה מיה

New member
מצטרפת לרעיון העריסה וגם

מעלה את האפשרות (אם זה מתאים לכם) לשינה משותפת. לאיתן קנינו מטת תינוק, אבל 7 חודשים הוא ישן איתנו ולמיטה שלו הגיע לעיתים רחוקות, בעיקר בגלל שהייתי עצלנית בהנקות הלילה לקום מהמיטה
 
למעלה