בוקר טוב , קבלו את אלוויס פרסלי של הבלקן

מלכה 5

New member
../images/Emo183.gif בוקר אור. אכן מוזיקה מעוררת, יפה,

אבל...זה לא אלביס פרסלי...
 

מלכה 5

New member
../images/Emo13.gif בנושא האיפור - כמובן שכל אחת בוחרת לעצמה,

וההרגשה הטובה בהתאם. אני אוהבת אודם ופס בעיניים. קישוטים - עגילים וטבעת. זהו. כשאני רואה מישהי מאופרת יפה, אני נהנית לראות.
 
בוקר טוב, ירד גשם שוטף הלילה

וקצת הפתיע אותי, אז העציצים זכו למנה נוספת של מים. והכל עכשיו נקי מסביב.
 
../images/Emo42.gifבקר טוב בקר אור, לפנות בקר הרעים

רעם שהרעיד את החלונות ולאחריו גשם. ואני מקשיבה בהנאה לגשם הניתך, ואז חושבת כמה חבל שלא הוצאתי את כל העציצייה הביתית להשטף בגשם מכל האבק שהצטבר עליהם בימים האחרונים. נראה שעוד לא מאוחר מדי, עוד יש ענניים בשמים. לפרח בקובץ קוראים מישויה פעמונית פרח בר נדיר, עכשיו עונת פריחתו. אנחנו צילמנו אותו באביב שעבר, בנחל כזיב בטיול למונפורט.
 

גלי130

New member
בוקר טוב ויום נפלא

אני קוראת על גשמים בלילה ורעמים - ישנתי כמו זומבי ולא שמעתי כלוםםםםםםם. אבל התעוררתי לבוקר בהיר ומעט קרירי. מתאים ליום של הרבה ריצות ופעילויות.
 

pazi66

New member
אור חבצלות פרחים נפלאים, הנה עוד מאותה משפחה

פעמונית גפורה, פעמונית ירושלים, פעמונית זיפנית, פעמונית הדורה, פעמונית קיפחת, סגולית מחומשת וכמובן משויה פעמונית.
 

יוליקה

Member
מנהל
בוקר טוב רטוב...

ישנתי עם חלון פתוח מעלי...התעוררתי מטיפות גשם שחדרו שמעתי את הגשם הניתך ארצה...צליל נעים לאחר ימי השרב... סגרתי את החלון...והיה לי קשה לקום בבוקר. חשבתי על המרפסת שהעוזרת ניקתה אתמול בעמל רב...אין לי אומץ לראות מה הגשם עולל לה... אתמול היה הגנן שניקה לי את כל החצר מהעישבייה של החורף... והגשם השקה את החצר...הכל נקי וטרי שוב. אין לי פריחה השנה כי לא שתלתי כלום...אבל פקעות שנבטו כמו כלות פורחות...ושושן צחור השתילים נבטו אבל עדיין אין פריחה. קבלו קשת בענן בגלבוע
 

deebeebee

New member
מעודד לראות שעונת הגשמים

לא הסתיימה. מקווה שירד מספיק גשם להעלות את הכינרת והמאגרים בעוד קצת...........
 

deebeebee

New member
רשימת חברים

גיליתי ברשימת 'חברים' שלי חבר שהניק שלו 'אניאתההוא'. אני לא יודעת מיהו/היא, איך הפך ל'חבר' מבלי שאאשר. התלוננתי לתפוז.
 

bareket254

New member
תעסוקה

עבדתי כל ימי עבודתי במעבדה בקטריולוגית עבדתי בשבתות חגים עשיתי כונניות בלילות ועכשיו אני מחפשת תעסוקה
 

pazi66

New member
bareket254 נראה לי שעשית מספיק בחייך והגיע

הזמן להרגע מעט ולהתחיל לעשות דברים שאת אוהבת לעצמך. אם הית יותר פתוחה אלינו ומספרת מעט יותר על עצמך, הינו אולי יכולים לעזור לך יותר ולשתף אותך בנסיוננו...... זה לא פייר שכל הזמן תפני אלינו בבקשות לסיוע ולהמשיך להתעטף בקליפה בלתי חדירה. חבל, אני משוכנע שיש פה חברות שהיו יכולות להענות ולקריאתך ולהכוון אותך לדרך מלאה תקווה ואפשרויות.
 
אחריי שכל ימייך עבדך, את צריכה להתחיל לפתח

תחביבים. ציור, צילום, כיור, טיולים הרצאות - כמעט בכל יישוב יש חוגים לגיל הזה"ב. פני לרשות המקומית ושאלי. השתתפות בחוגים גם תגדיל את מעגל ההיכרויות והחברים שלך. אולי לאמץ חיית מחמד. חפשי עוד פורומים וקומונות שיש לך בהם עניין - לא רק בתפוז, גם ב-אתרים אחרים כמו Walla.co.il , YNET, מוטק'ה ועוד. הדקי קשר עם חברים חברות מהעבר והמשפחה במידת היש והאפשר. וגם אפשר להתנדב לפעילויות בעמותות שונות. במחלקת הרווחה של יישוב מגורייך ידעו להציג לך את האפשרויות. גם ביטוח לאומי מכשיר ומעסיק מתנדבים בעבודה חברתית, או המתן שרות לציבור. קדימה, לעבודת חיפוש והתאמה! בהצלחה.
 

emmy5

New member
אור חבצלת ,כל הכבוד ,רשימה מלאה ,

מספיק עם העבודה סתם וריצה אחרי כסף , מגיע לבן אדם קצת הנאה
 
לא הרשימה לא מלאה, כי הרי אפשר אם רוצים

להשאר לבד בבית עם ספר, עם מוסיקה או סרט... אפשר גם לעזור עם הנכדים... אפשר ואפשר ואפשר...
 
ברקת, כתבתי המון על אפשרויות תעסוקה לשעות

הפנאי. היוזמה לכל זאת בידייך. יחד עם זאת מוכרחה לספר שוב, מה שספרה לי חברתי שיצאה לפנסיה מוקדמת מיוזמתה ו היתב מוכנה: ידעה מה תלמד, באיפה תתנדב וכו'. אחרי ידיעה בטלויזיה שדיווחה על תוחלת החיים המתארכת, נשים עד 90 פלוס, היא אמרה: "מה, עד גיל 90 אני אלך לחוגים?" מה שאני חושבת בעקבות אמירתה שצריך לחשוב על עיסוקים רבים ומגוונים. ואני עדיין עובדת... אוהבת את תפקיד ה"קיביצער"....
 

עמי60

New member
בדיחה שובניסטית

מספר דקות לפני שהטכס בכנסיה התחיל, ישבו חברי הקהילה במקומותיהם ושוחחו. לפתע, השטן הופיע בקדמת הכנסייה. כולם החלו לצרוח ולרוץ לכיוון אחורי הכנסייה, מכשילים איש את רעהו בניסיון נואש לברוח מהשטן בהתגלמותו. די מהר התרוקנה הכנסייה, מלבד אדון זקן אחד שישב בשלווה במקומו מבלי לזוז, ונראה אדיש לעובדה שהאויב האולטימטיבי של אלוהים נוכח לידו. השטן הלך לזקן ואמר, "אתה יודע מי אני?" והזקן ענה, "כן בוודאי" "אתה לא פוחד ממני?" שאל השטן. "לא, בכלל לא", ענה הזקן. "אתה לא מבין שאני יכול להרוג אותך במילה אחת?" שאל השטן. "אין לי בכלל ספק בכך" ענה הזקן בקול אדיש. האם ידוע לך שאני יכול לגרום לך סבל איום ונורא לנצח נצחים?" המשיך השטן. "כן" ענה הזקן בשלווה. "ואתה עדיין לא פוחד?" שאל השטן. "לא" ענה הזקן. ביותר מנימה של דאגה ובלבול, השטן שאל, "למה אתה לא פוחד ממני?" הזקן השיב בשלווה: "אני נשוי לאחותך כבר 48 שנים".
 

emmy5

New member
עמי ,אם הוא חי איתה 40 שנה ,השד לא כל כך רעה

 

יוליקה

Member
מנהל
זה מזכיר לי את הבדיחה(סליחה מראש)

משה אלפסי הלך לעולמו....הגיע לשערי שמים נעצר בכניסה ע"י השומר: מה שם כבודו? אלפסי אמר את שמו...השומר הקליד את השם והודיע לאחר כבוד - גן עדן!! פרץ אלפסי בצחוק רועם...אני? אחרי כל מה שעוללתי שם למטה?? גן עדן?? סליחה אמר השומר, תן לבדוק שוב...כן! גן עדן!! איך זה יכול להיות השתומם אלפסי? אתה היית נשוי לפולניה? שאל השומר? כן, אבל מה זה קשור? אלוהים נותן גיהנום רק פעם אחת!!
 
למעלה