בוקר טוב פרדסנים, עידכוני משטרה נגד גנבים

גיקסר

New member
בוקר טוב פרדסנים, עידכוני משטרה נגד גנבים

אז ככה, למרות הנסיונות ליצור איזושהו שת"פ ולתפוס את החברה הטובים המצב די בעייתי. בשורה התחתונה התשובה די פשוטה, בגע שיעשה נסיון גניבה חייג 100 והנושא יטופל בהתאם. ניסיתי להגיע למפקד יחידת אתגר אבל למרות הקשרים שיש, לא קיבלתי איזושהי צאנסה. אם למישהו יש קשר פנימי יותר חזק ויוכל לארגן פגישה זה יהיה מצויין. כרגע יש אופנוע (ועוד איזה בונבון) פיתיון מוכן למשימה ברגע שנקבל איזושהו הבטחה לפעולה אמיתית, אני מאמין שהם יתפסו. גם במידה ויעלמו מהעין, האופנוע יוביל את השוטרים עד לדלת שלהם.
 

Papillion

New member
שים מצלמה על האופנוע ותאיים עליהם שהסרטון

ישודר בכלבוטק יחד עם הקלטת השיחה. אחרת, הם לא יעשו שום דבר גם אם יהיה להם מספר רכב ותמונות פנים ברורות של כל המעורבים.
 

עומר TT

New member
אני רק שאלה

למה כולם טורחים לטשטש את מספרי הרישוי של האופנועים שלהם בתמונות שהם מפרסמים כאן כדי שאף גנב לא ילך בעקבות המספר לבית שלהם, אבל התארגנויות כאלה מפורסמות פה בגלוי מתוך אמונה שאף גנב לא לא קורא פה?
 

גיקסר

New member
אני מקווה שהם קוראים פה

לצערי הם לא קוראים, המטרה לתת להם לבצע גנבה מושלמת, אנחנו נהיה 200 מטר מאחורה, אבל לצערי המשטרה לא מוכנה לשתף עצמה במשחקים כאלו. למרות שמדובר על כנופייה שאחראית מן הסתם להרבה לבבות שבורים כאן, כנראה שצריך ויטמין "פ" גדול ביותר בכדי שהמשטרה תנקוף אצבע ותעזור לנו.
 

עומר TT

New member
אם אתה מסוגל להבטיח להם

ליווי תקשורתי + כתבה אצל יאיר לפיד בשישי בערב, אני בטוח שימצא הרפ"ק שיקפוץ על המציאה. חבל שג'יבלי במתנ"א, אצלו זה בטוח היה עובד.
 

גיקסר

New member
אתה מבין את האבסורד שכתבת

רק אם נהלל את זנביהם נקבל יחס, איפה IEC "ישראל 2010" חבל חבל חבל
 

עומר TT

New member
ברור שזה אבסורד

אבל אתה בא לחפש מנהל תקין במשטרה או עזרה נקודתית למבצע ספציפי? כי תפקוד אמיתי של המשטרה למען האזרח לא הולך להיות פה בקרוב...
 
לא מוכנים להשתתף במשחקים?

באסה... אבל הם כן היו מוכנים לביים הפקה שלמה של שחקנים, ניצבים, תפאורה וציוד- בשביל לחפש איזה אופנוען על מהירות ולתת לו דו"ח, בשבת ב7 בבוקר?
(אולי אם מערבים איזושהי תכנית טלויזיה וגורמים למשטרה להיראות שם טוב?)
 

Moo Moo

New member
טוב ויפה, אבל...

לדעתי צריך להפעיל את הקהילה כמה שיותר, שהחארות ייקבלו את העונש המגיעה להם. להגיע למשפט שלהם, לעשות קצת רעש. כי אם לא, תוך חודש הם שוב גונבים.
 

גיקסר

New member
קודם שאולי ימצאו את האופנועים

יש כאן לא מעט חברה שנעקצו, ותתפלא גם אני אולי בניהם.
 

menyroth1

New member
אתה תפסיד את הכסף כי אין עצורים (לדעתי )

נראה לי שהבנת הנקרא עזב את תפוז ועבר לפול גז . ונראה על פי הקריאה שם שרב סרן שמועתי קיבל רפ"ק . שם בפול גז כתוב שהם קראו אצלנו בפורום תפוז שהכנופיה נתפסה , רק שיש בעיה קטנטנה שאצלנו זה לא היה כתוב .
 

royee1

New member
או שאולי אתה תפסיד...

לפי מה הגעת למסקנה שהבנת הנקרא נמצא בפול גז? וגם אם כן זה ממש לא אומר שהוא עזב את תפוז! בקיצור לא כתוב בשירשור בפול גז שום דבר לגבי" שהם קראו אצלנו בפורום תפוז שהכנופיה נתפסה" אחד מחברי הפורום פירסם את הידיעה- כולי תקווה שהיא נכונה!
 
למעלה