בוקר טוב פורום מייק ברנט

צהריים טובים שירן וכולם ../images/Emo140.gif../images/Emo140.gif

מה שלומכם ? אני רוצה להעלות מסמך ולא מצליח לי כי הכתב יוצא מטושטש ...אני מאד רוצה שתקראו מה כתוב בו ! סיגל אולי יש לך רעיון ?

סיגל ../images/Emo124.gif

את חושבת שב- WORD אני אצליח להעביר ? אני אנסה ......פשוט צילמתי ויצא גדול מידי ...כשאני מקטינה זה קשה לקרוא ...אני רוצה שכל העולם ואשתו יראו

karin76

A good relationship with the audience

that's mike יחסים טובים עם הקהל - זה מייק

hello karin76

מאיה ! מייק אהב להופיע עם קהל שיושב ומאזין לשיריו ! לזה הוא קרא יחסים טובים עם הקהל הוא הכניס את המוזיקה שלו בנשמה של הקהל ובצדק

annie11

hello karin76, annie here

yes, if thy were not screaming, and he could hear anything, oh, i remember that well. love annie.x

karin76

Sgola and Annie - yes, he all ways want

the audience to sit down and hear his songs, he didn't want them to dance while he's singing סגולה ואנני - כן, הוא תמיד רצה שהקהל ישב וישמע את השירים שלו, הוא לא רצה שהם ירקדו בזמן שהוא שר.

annie11

hello karin76 annie here

yes, so you can see how annoying it was for them to be screaming all the time,so none of us could hear anything. love,anniexx

karin76

They scream and you couldn't hear Mike

singing - very annoying now i can understand why you and your friends decided not to go to his shows any more המעריצות כל הזמן צרחו, זה הרגיז מאוד את מייק ואת אנני וחברותיה, ובשלב מסויים הם החליטו לא ללכת יותר להופעות של מייק.

annie11

hello karin76 annie here

hello , it was not that thy all keep screaming, that was annoying enough, but some fans turn violent, and it was not safe for us or mike, one woman got on the stage with a knife to cut of a bit of mikes hair. thy pull him, push him tear his cloths, and grab him in places that thy should not. after i had 2 ribs in my body broken in a cruhs, that was the end for me. you can see how mike must have feel. love annie.xx

M i k e s F a n

בובה שלחי לי במייל ../images/Emo30.gifאני יקטין לך../images/Emo6.gif

חוץ מזה שאת משאירה אותי במתח!!!

annie11

hello sigal, annie here

hello, i love this photo, may be he is praying for a little peace and quiet?. i hope you recived my photos o.k.?. love annie.xx

אופסס ....שירן שכחתי עוד משו ../images/Emo2.gif

מרסלי ביקשה את מ'ס טל' של אמא שלך ...תכתבי לי במסר ! לא יכולתי לתת לה כי היה לי פעם את הישן !!!!!!!!!!

למעלה