שיריפ לזכרון
1/18/2003 4:51:59 PM שירי זכרון - חיה אגבר קליידוסקופ אינך, אני קליידוסקופ מחוק צבעים, אינך, אני מביטה לתוכי. אני רק שברי חלומות שברים, רסיסים, נעים סביב, פירורי מראות אפורות. כשהיית, סבבנו, היינו קליידוסקופ של צבעים, מראות צבעוניות, השתקפויות מאושרות, נעים יחד סביב, בהרמוניה צבעונית אדירה. אינך, אני קליידוסקופ מנותץ, שברים דהויים ורסיסים שהיו אם ובן. 29.9.2001 לפידים האירו את דרכי עת צוענים בכינורותיהם משכו. חבלים בגופי קרעו, צוענים בכינורותיהם הלמו, אלי האולימפוס הגישו לי אותך, מתוק ריחך, נקטר טעמך אני אמך. להבות הלפידים כבו, מיתרי הכינורות פקעו, אלים רחוקים אותך ממני קרעו, אותך הם רצו, בני. מתוק ריחך, נקטר טעמך, איתם ביתך. יום הזיכרון 16.4.2002 קינה העצבי אם, בלבך חלל. בכו בנות ישראל על בני שאתכן לאהוב לא זכה. הרי ארצי הטורפת ושדותיה, הוריקן! פרחו בשלל צבעים! שזרו זר לבני!