בוקר טוב עולם

yaelgro

New member
אני לא גרה בארץ

אני אוכלת פיצה בארגנטינה. נכון, יש פיצריות בהן זה סוליה של מוצרלה. אז פשוט מבקשים פחות מוצרלה, ואוכלים פיצה עם פטריות, פלפלים אדומים זיתים וביצה קשה.
 

yaelgro

New member
בוקר טוב עולם

טוב נו, פה אמצע הלילה וכדאי שאני אלך לישון אם אני רוצה להגיע ללונה פארק מחר. השבוע שמתי לב שחזרו להראות השרירים ברגלים, ופתאום הידיים כבר פחות מדלדלות, וכשאני עושה שריר לשם שינוי מרגישים משהו. גם המשקל מראה אותות, והשלתי מעלי שני קילו. והכי טוב, זה שהמכנסיים שקניתי בארץ בחופשה שלי, שהיו מידה 42 והיו גדולים(40 כבר היו קטנים), ועברו הצרה עוד בארץ, כבר גדולים עלי, ואני חייבת ללכת עם חגורה אם אני לא רוצה כל חמש דקות למשוך את המכנסיים למעלה, מה שאומר שגם הבטן הצטמקה מעט. אני רואה את הבנות בעבודה שלי, איך הן מתעקשות שצריך להפריד בין פחממות וחלבונים, וחלקן עשו את דיאטת מרק הכרוב. הן כנראה לא מבינות, שהמספר על המשקל הוא רק מספר. כשאמרתי להם ששום מאכל אינו משמין אם אוכלים ממנו במידה, הן היו בשוק. אבל כשאמרתי לאחת מהן שזה שהיא אוכלת פשטידה(שמכילה הרבה מוצרלה ובצק) וסלט כל יום לארוחת צהריים, זה לא בדיוק הכי בריא בעולם. אני מעדיפה לעשות יותר ספורט, ופחות להגביל את עצמי באוכל(למרות שאני עדיין לא מקפידה מספיק), ולא לספור קלוריות. עודף המשקל שלי הוא לא כזה היסטרי, ואני מעדיפה להוריד אותו בספורט ולא בדיאטות משוגעות. אני עכשיו שוקלת לבקש מההורים שלי שישלחו לי בדואר כמה חמסות כמתנה לשנה החדשה למדריכים בחדר כושר. שתהיה אחלה שבת.
 

yaelgro

New member
והכי מצחיק

מחר יש יום הולדת שנה לאחת הבנות של מישהו מהעבודה. וחלק מהעסק זה PIZZA PARTY. אותה אחת שעשתה את דיאטת מרק הכרוב אמרה לי: אני שם לא מתכוונת לאכול, נלך לאכול אחרי זה משהו. מי ישמע איזה אוייב זו הפיצה. בטוח יהיה אוכל אחר חוץ מהפיצות מההיכרות שלי עם המשפחה. אז למה לעזאזל לא להנות ממנו?? וגיליתי שהמורה שלי לשיעור מתיחות, אליו אני הולכת רק פעמיים כי ביום שיש שוב אני לא מספיקה להגיע בגלל שיעור גיטרה, מלמדת שיעור שכזה במרכז אחר שלא כזה רחוק מהבית. ככה שמהשבוע הבא, יום שני עובר גם הוא להיות יום חדר כושר.
 

SimplyMe1

New member
אפשר לאכול משהו אחר,

ברור,אבל אם יש פיצה בסביבה ושום דבר אחר,אז כן-אני לא אוכל פיצה גם אם אצטרך ללכת למקום אחר לקנות,במידה ואהיה רעבה. מזל שאני גם לא אוהבת פיצות..אבל כול האוכל הזה על אותו עקרון.אם אוכלים אז קצת וזהו.. ומה שהכי מצחיק אותי בעניין הזה של הארחה ויציאות,זה כשכולם אוכלים את האוכל "הזה" כביכול בכמויות,וגם בנות שלא זורקות על המשקל שלהן,גם אם הן פרות,ממשיכות לאכול בלי חשבון; אז אחרי כמה חודשים מתפלאות למה הן השמינו. ואחרים שמארחים,בעיקר כשהולכים לחברים\ות אז האמהות מכינות מכול טוב,במלוא מובן המילה,והן נעלבות כשלא אוכלים את האוכל שהן הכינו. תביאו ירקות ומאפה אחד בלבד,אז אני אוכל,רק אל תעלבו ממני:))
 

yaelgro

New member
אין לי בעיה עם זה

גם אני בכוונה לא אכלתי הרבה בידיעה שאנחנו הולכות לאכול, מה שלא קרה בסופו של דבר. היא הלכה מאוד מוקדם, ומזל שנשאר קצת אוכל אז חטפתי משהו. פשוט נראה לי לא כזה אסון לאכול פעם בכמה זמן פיצה... מה שלא הגיוני לי זה שמבחינתה פשטידה זה בריא, ופיצה לא. מבחינתי השפעה של פשטידה שמלאה בבצק ומוצרלה, היא בדיוק כמו ההשפעה של פיצה אישית, שגם היא מלאה בבצק ומוצרלה.
 
כל עוד זה מאוזן

זה מעולה,כמובן שיום אחד שבו היית אוכלת קצת יותר אינו נורא בכלל ובכלל
שיהיה יום נעים
 

SimplyMe1

New member
אני לא יודעת מה הכילה הפשטידה הזו

אבל נכון שיש נטייה לחשוב שפשטידות רזות יותר,באופן כללי יש בזה משהו נכון,אבל באמת תלוי איזו פשטידה. אם זה מכיל אותו הדבר,אז לא משנה-אפשר לאכול כמובן גם פיצה,אבל אם תשאלי אותי-אז פשטידת ירקות עם מעט קמח וביצים ש"תופסים" ומייצבים את המאפה-זה עדיף ע"פ פיצה,שלרוב גם מכילה גבינות שמנות. אני הכנתי לפני בערך שבועיים-3 מאפינס גבינה ובצל ירוק,לא הרבה מגבינה שמכילה 22% שומן כמדומני,גבינה בולגרית 5%..ועוד סוג של גבינה שאני לא זוכרת מהמתכון.. מצ"ב תמונה:)
 
למעלה