בוקר טוב, נוסעת למטבע עם יוחאי.

בוקר טוב, נוסעת למטבע עם יוחאי.

בטח נכנס למחשב מהמחשב המחודש של מטבע. אז בייייייייייייייי.
 

ים כחול

New member
תעשו חיים בננות ויוחאי ../images/Emo140.gif../images/Emo25.gif

נשיקות למטבעינוש ולך
 

הדור

New member
בקר אור../images/Emo42.gif שבוע טוב לכולנו../images/Emo104.gif

איזה כף לכן ,תבלו ביחד!!!
 
סמאדג', הכנת את התירוץ?!

חחחחחחחחחח, מעניין מה יהיה התירוץ הפעם...חחחחחחחחחח....
 
יאללה ביי, נסעתי, נתקשקש מאוחר יותר

סי יו אול....... הב א נייס דיי. ימצ'וק, תודה. וגם אמסור...
 

smady a

New member
חופי ממי אין תרוצים יש חיים. יש ילד

ילדים. אי אפשר ככה סתם לעזוב הכל. ממי שלך גדוליםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםם
 
צ'מעי סמאדג', אני פה עד שעה: 18.00

הבית הזה בנוי לילדים, הבית הזה מורגל לילדים, הבית הזה אוהב ילדים, הבית הזה אוסף ילדים, ובבית הזה יש המון צעצועים ומשחקים לילדים. לקחת בחשבון את האפשרות שאת יכולה לבוא איתם? תירוצים, תירוצים, תירוצים. חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח.
 

smady a

New member
נשומה אני צריכה ב1 ועשרים לקחת את ה

הילדים מההסעות. ואז הגדול מגיע. מתי אספיקקקקקקקקק
 
וגם אם תכריחו אותנו................

אנחנו לא מ'גלים! וגם לא..................מ'גלות!!!! רק מי שבאה .............................................. תשמין
 
סופי,יש לך קרמיקה היום? אז הפסדת...

מוס שמנת עם פיצפוצי שוקולד!
(מטבע) אל תאמיני לה, אני עדיין לא ראיתי, וגם לא טעמתי!!!! (חוף)
 

smady a

New member
חופי מטבע . תהנו לכן למה לא? חופי

את לא צריכה להחזיר ילד לאמא שלו?
 
לשימחתי קיבלתי הערכה: עולה לרכבת של

18.00. איימתי עליה שאם לא, אני אבוא רק אחרי יום העצמאות.... אז היא הסכימה לי...................
 

SophieT

New member
אין לי קרמיקה

אבל אני מכינה פאדג' וגם בלינצ'ס גבינה עם תות. מי מפסיד מה בדיוק?
 
נו.. תכיני ותביאי לנו לטעום../images/Emo6.gif, זו

חופי. אנחנו תמיד פה בשביל לטעום את מעשה ידייך, ופאר יצירתך, הלא כן?!
 

smady a

New member
סופי שבוע הבא אני אצלך תותים בלבד א

את הבלינצס את תאכלי
 
למעלה