יקירתי, חברה בפורום שלחה לי
את אחמד יאסין בחתיכות , את יודעת???????????? ואולי ששית פשוט רצתה להראות כמה מבחילים יכולים אנשים להיות בימים כאלה עצובים? עד שלא נשמע את הנערה לא נדע מה בפיה לא? חכי לתגובתה של ששית ונשמע. לפי דעתי ששית היום בקריז של עבודה לקראת הבוחטה של הכלות שלה לל"ג בעומר. תני לה שעות חסד בבקשה ואל תשפטי, מהכרותי אותה היא האחרונה שתזיק או תעולל רע למישהו.