בוקר טוב לפיראטים

בוקר טוב לפיראטים ../images/Emo3.gif

מחר מתוכנן לי ניתוח עיניים (פחד מטורף..), בנסיון לתעל את האנרגיות השליליות לכיוון קצת יותר חיובי, תפרתי רטייה.. התפרים מזעזעים כי היה די קשה לתפור בלי לראות טוב (אני בלי עדשות לכבוד המאורע) - שאר פרטים והתבכינויות בבלוג.. אני אמורה להמנע ממחשב למשך שבוע - אז שתהיה שנה טובה ומתוקה לכ-ו-ל-ן
 

רות26

New member
שהכל יעבור בעז"ה בהצלחה עם היד והזמן הנכונים.

הרטיה יפיפיה. היא בודאי תסיע לך לראות אח"כ את הכל צבעוני ו"חיובי יותר". שנה טובה לך ולכל שלך. המשך יצירה מברכת ומרגשת.
 

izmeralda15

New member
שנה טובה ושיהיה בהצלחה בניתוח

שיעבור במהירות ובקלות
 
למעלה