בעיקר פורמת
New member
בוקר טוב לפיראטים ../images/Emo3.gif
מחר מתוכנן לי ניתוח עיניים (פחד מטורף..), בנסיון לתעל את האנרגיות השליליות לכיוון קצת יותר חיובי, תפרתי רטייה.. התפרים מזעזעים כי היה די קשה לתפור בלי לראות טוב (אני בלי עדשות לכבוד המאורע) - שאר פרטים והתבכינויות בבלוג.. אני אמורה להמנע ממחשב למשך שבוע - אז שתהיה שנה טובה ומתוקה לכ-ו-ל-ן
מחר מתוכנן לי ניתוח עיניים (פחד מטורף..), בנסיון לתעל את האנרגיות השליליות לכיוון קצת יותר חיובי, תפרתי רטייה.. התפרים מזעזעים כי היה די קשה לתפור בלי לראות טוב (אני בלי עדשות לכבוד המאורע) - שאר פרטים והתבכינויות בבלוג.. אני אמורה להמנע ממחשב למשך שבוע - אז שתהיה שנה טובה ומתוקה לכ-ו-ל-ן