בוקר טוב למועדון ה
וה

בוקר טוב למועדון ה../images/Emo96.gif וה ../images/Emo185.gif

אתמול בכלל לא היה לי זמן להדליק את המחשב. עכשיו היה לי המון להשלים.רק ששוב אין זמן. אני צריכה לעשות הכל בעצמי , אין לי כמעט עזרה, אז מקווה שאחזור בערב, אם יהיה לי כח. יום טב לכולם.
 

anat30g

New member
בוקר טוב למועדון ה../images/Emo96.gif של יום ה'

סבתא רות - באמת התגעגענו אליך... בכלל יש הרושם שהניקיונות לפסח ממש מעסיקים את חברי הפורום... גם אני בין לבין הצצה בפורום מנקה קצת... והרושם שלי ששנה יש המון מה לנקות... בטח זה אותו דבר כל שנה, רק שאני שוכחת. אני בדרך לגן, שירלי בדרך לקייטנה... יש גם קניות היום, אני מארחת את הורי בשבת, בבוקר שבין מוצ"ש לראשון (לפנות בוקר) הם טסים לקנדה לאחותי להיות איתה בפסח... אני מוריקה מקינאה, גם אני רוצה את הורי לידי (וכפי שאתם יודעים יש לי דווקא את חמי וחמותי).
 

שרון123

New member
בוקר טוב../images/Emo42.gif יום חמישי

איזה כיף עוד יום אחד ונגמר השבוע.
 

shirar1

New member
בוקר טוב למועדון הבוקר

עוד יום נגמר השבוע, אבל.... שרון במילואים שישי-שבת, אחותי נוסעת לסוף שבוע בצפון וההורים שלי - ניחשתם נכון, נוסעים לצפון.. עם הילדים אני אסתדר, אבל איך לעזאזל הכלבה תרד למטה?
 
בוקר טוב ../images/Emo42.gif

כמעט סוף שבוע...
אתמול אחה"צ החלטנו להיות יעילים וללכת עם הילדים לסופר. איך זה שכל החברות שלי מספרות לי שהילדים נורא אוהבים לבוא איתם לסופר ורק שלי קיטרו מהרגע שנכנסנו? עומר לא קיטר רק כשאכל משהו או כשהצליח להגיע לאחד המדפים ולעשות נזקים.
 

UV48

New member
בוקר טוב../images/Emo42.gif ובקשר לקניות....

מיכל, האמת שאצלנו הבנות באמת נהנות מהקניות (לפחות מהחצי שעה הראשונה). אבל כל שאר התיאורים שלך - קורים אצלנו באותה מידה. הידיים פשוטות מחוץ לעגלה, מנסות לתפוס מה שרק אפשר (רסק עגבניות, קפה, סבון או במבה). אחרי שהן תפסו משהו (אחחח אבא לא שם לב לרגע, והנה כליל מנסה לפתוח את הרסק) הן יחקרו אותו עד תום ואז ישליכו אותו ככלי אין חפץ בו (חוץ מהבמבה, עליה הן ימשיכו לעבוד עד לפתיחת האריזה). גם עניין האוכל דומה, אנחנו די מהר מגיעים לאיזור המאפה, לוקחים איזה באגט ומתחילים לחלק לבנות שלפתע הופכות להיות כאלו אכלניות כמו שהיינו יכולים רק לחלום שהן תוכלנה בבית. בקיצור תנסו להפוך את זה לבידור (אין לכם שם בריכת דגים כמו אצל קרן?!) והכל יראה אחרת. (עד הקופה! שם הן עדיין לא מבינות מה לוקח לנו כ"כ הרבה זמן. למה אנחנו עומדים כ"כ הרבה באותו מקום ועוד המקום הכי משעמם בסופר).
 

קרן משם

New member
מיכל זה הסוד

שהידיים לא יהיו ריקות לרגע!!! חחחחחחחחחח אצלנו הם ממש נהנים מ"הקניות"! והכי הכי אוהבים את הקופה...מעבירים מאחדלשני ולשלישי עד שהכל על הדלפק הזז של הקופאית (עליו הם בכלל חולים!)
 
בוקרטוב../images/Emo42.gif

אתמול היינו בסרט מדהים, מקסים ושובה לב: "הכוכבים של שלומי". מומלץ בחום. מה שהיה הכי נחמד זה שזה מציג בקולנוע המקומי שלנו, שבו הסרטים מתחילים ב21:30 במקום בעשר, וגם כמובן אין הרבה נסיעה אח"כ אז הגענו מוקדם הביתה. בקשר לפסח, אני בכלל לא מבינה איך עושים את זה עם ילדים קטנים שמסתובבים בבית עם פירורים...אלא אם כן הם ממש מחונכים ואוכלים אפילו עוגיות ליד השולחן במטבח...אצלנו זה ממש לא כך ולא ברור לי איך אני שומרת על הסלון בשבוע שנשאר. (לא רק משלף, אגב, אלא גם מהמטפלת...איזה עיניים היא פתחה עלי אתמול כשהודעתי לה שיותר לא אוכלים בסלון...) שיהיה יום טוב לכולם.
 

קרן משם

New member
איזה כייף לכם...כאן השלג

התפוגג לו אבל הקור הוא עדיין רציני ביותר!! איף מתי ננעל סנדלים? מתי נוריד תמעילים ונחשוף פולק'ס שלנו? אני פה למי שהתגעגע...השניצלים יחכו היום!!
 

*שיר

New member
../images/Emo42.gifבוקר טוב לכולם אחרי לילה מתיש

אבל לא נורא...סופשבוע יפה לפנינו
לכל המנקים והמנקות.
 
למעלה