בוקר טוב לכ-ו-ל-ם!!

יעל :-)

New member
בוקר טוב לכ-ו-ל-ם!! ../images/Emo42.gif

לילה לבן עבר עלי... יש לי כמה עבודות לסיים להיום והעיניים כבר נעצמות
שיהיה לכם יום נפלא!!
מניחה שבהמשך היום אני אנשום לרווחה ובערב בטח אחזור לקרוא מה התחדש פה
 

יעל :-)

New member
../images/Emo12.gif מה זו הישנוניות הזו?

ודווקא כשאני ערה וזקוקה למשהו מעורר.
לקום!!!
 
בוקר טוב גממני. יעלי, קטן עליך

לילות לבנים. חוץ מזה סומכת עלייך שזה הצליח לך ביג-טיים.
 

יעל :-)

New member
חופי... תודה!

אבל אוףףףףף... לא בא לי לעשות את זה. יש עוד המון עבודה. אני רוצה להתכרבל בפוך ולישון
 

smady a

New member
יעלי את זה עושים בלילה דרלינג.

מתכרבלים ישנים חולמיםםםםםםםםםםם וביום לומדיםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםם אך הולך?
 

יעל :-)

New member
../images/Emo3.gif

הכל הפוך אצלי וכשצריך ללמוד... אני לא מסוגלת. אז זהו.. הדקה ה-90 עכשיו. אפילו יותר. התחלתי הלילה ועכשיו אני בלחץ מן הסתם... ולא הולך הכי טוב
אבל יהיה בסדר, נכון? :)
 

הדור

New member
בקר אור../images/Emo42.gif יעלי מה זה הלילות

הלבנים האילו?אין לך יום???
 
יאללה, הולכת לעבודה, ויש לי הרבה

ללכת, אז ביי.............. חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח. יום נעים ומוצלח. ואם הייתי ממלאה אתמול טוטו, הייתי זוכה. לצערי לא החשק לי לצאת מהבית
 

smady a

New member
חופי אני מקשיבה למורה בשיעור לא ...

את בטח זרקת עליה ניירות...... חה חה ח ה יעלי הסבירה אני מקשיבה ועושה פעם לא טוף עכשיו טוף טוףףףףףףףףףףף
 

היוצרת

New member
../images/Emo42.gifבוקר טוב../images/Emo20.gif... יעלי סומכת עליך

שיצא אחלה פרוייקט, את סתם אוהבת לקטר
 

יעל :-)

New member
חחחח... ../images/Emo9.gif

חייבים לקטר קצת, לא? אני מחכה כבר לתחושת ההקלה של אחרי... אחחח.. זה יהיה טוב! :)
 
למעלה