בוקר טוב לכל המשכימים

מייד כשהעליתי את האייקון של הפיה

הנייד משמיע צלצול שהתקבלה הודעה : "בוקר טוב" - רשם הנער. ומי צריך יותר מזה ?
 

ע ו מ ר 4

New member
../images/Emo171.gif

אדמונית קבלי זאת ככה...זה נפלא. קראתי פעם ש"בוקר טוב" כשנאמר זה מתוך בחירה...שלך...איך אתה מרגיש את הבוקר. ובוקר אור....כי זה בוקר. יום רגוע. חמים ונעים באשר הנכם.
 

Rוני

New member
מזל טוב עומר, איזה כיף לכם. חגיגה

שיהיה הכי טוב שבעולם לכל המשפחה בכלל ולחתן יום ההולדת בפרט ולנסיכה בפרט ולאדום בפרט ולמנומר? (או שזה החתן) בפרט ולהורים בכלל בפרט שכחתי מישהו?
 

Rוני

New member
חתן יום ההולדת ../images/Emo13.gif

חתן השמחה חחחחחחחח זה מה שכתוב
 

ע ו מ ר 4

New member
אה../images/Emo171.gif

כן. יש כאן שני מנומרים. אחד של נוב 01 והשני של מרץ 06 אווי....הזדקנתי
 

Rוני

New member
../images/Emo6.gif

הזדקנתי הרגת אותי אז מה אני? התקששתי? (מלשון: קשישה) החייל שלנו מסיים עוד פחות מחודש את ההשלמה ומקבל את הדרגות על הכתפיים.
 
../images/Emo65.gifמזל טוב לד' המקסים של עומר../images/Emo65.gif

ברכות לבחור המקסים שהיום ממש הוא בן 23 . מליון מזלטובים, בריאות ושמחה תמיד והרבה.
 
../images/Emo65.gif מזל טוב ענקי לד' ולך עומר המקסימה !

מליון ברכות וחיוכים לבחור בן ה- 23 הרבה הצלחה בעתיד
 

ע ו מ ר 4

New member
../images/Emo51.gif ../images/Emo171.gif

בנות הכיתה...מארגנות משהו לערב....ואני מכינה פנקיקים וממרחים . הבוקר כשהגיע לשולחן נחמד שסידרתי לו.......אפילו זכיתי לכך שהסכים לקבל נישוק....כן...זה לא מגיע בקלות
ד מיוחד שכזה...שזחל כשהיה בן ארבעה חודשים. ועמד כשהיה בן ארבעה חודשים. ד ששיגע את המטפלות בפעווטן. ד ששיגע את המטפלות בגן...ואם היו יכולות לבטח היו משעות אותו.
וידע לקרוא ולכתוב וחשבון עוד בטרום חובה....וכשהגיע לא כבר השתעמם נורא. ד שכל היועצים והמבחנים למינהם הראו שהוא צריך בית ספר למחוננים....ורק ההורים שלו חשבו שטוב לו ...שיהיה עם בני הכיתה...ולא יסתובב כל היום בהסעות...בכל מיני סידורי בתי ספר "משובחים" ד שבמקרה צלח את היסודי...וכבר בכיתה ז...בחטיבה רצו לנפנף אותו מבית הספר....והוא לאחר שנה וחצי כבר לא היה שם...ביוזמתו.....כי לא היה בנוי למשמעת הבית ספרית. ד שהוא גנטלמן אמיתי
ד שלאחר צו ראשון....שנאמר לו מה שנאמר....לאחר יומיים כבר היה רשום בבית ספר אחר ושם נהנה ונהנו ממנו בכל רגע שהיה שם....וברגילה הראשונה נסע לבקר אותם. ד סיים שם עם ציונים גבוהים ובגרויות כמעט כולן. ד...שהיו לו הרבה שאיפות צבאיות...ושכח ?!שם?!הניח?!
את הטפסים שמספרים על האלרגיות שלו...רק לא על שולחן הנציג בלשכת הגיוס....וכך עם פרופיל של 97...הגיע לכפיר...ולגדוד נחשון..עד שיום חם ומעיק במיוחד ...אז במלחמת לבנון השנייה...כמעט הפסיק לנשום...בסוף אימון מיתקדם. ד....שלא יכול היה לחשוב שיורד לו פרופיל... ד...שהוא הכי הכי ...........
ד שלקראת סוף השירות השקיע וסיים את כל בחינות הבגרות שנותרו. ד שהוא חבר טוב.....לבני הכיתה שלו...ובכלל. ד שמגיע הביתה עדיין בגילו המופלג...ולמרות קשיחותו ה"מאיימת"...לא רואה את אבא ושואל "אמא איפה אבא?...כבר מאוחר. ד שדואג לאחים שלו...ושואל את מנומרי בכור אם צריך כסף....ואת הנסיכה גם. ד...שגדל לעלם..חמודות חיבוק ענק ילד מקסיםםםםםםםםםםםםםםםם עם חיוך של מיליון דולר.
ים
 
עומר, כתבת ממש מרגש../images/Emo13.gif../images/Emo39.gif

ולבחור (שגדול מהחיילת המשוחררת שלי בשנה ו10 ימים) המון המון מזלטובים וגם....בריאות ואושר
 

עפרה ד

New member
מקסים לקרא ../images/Emo9.gif, וקסם של ילד צץ מבין המילים

המון מזל טוב, והרבה הנאה וגאווה
 
למעלה