בוקר טוב לכל הארנובים שלי

אקזוטי20

New member
בוקר טוב לכל הארנובים שלי

אני (טייגרית) כרגע אצל אקזוטי הלכתי להתנחל אצלו כמובן..!! (אין לי אינטרנט חחח) וכללללללללללל הלילה גלשתי..(מכורה או לא?) אקזוטי יושב פה ליידי ומשום מה הווריד מתחיל להתנפח לו...! טוב אני לא הולכת לזבל לכם ת`מוח אז רק אומר שהיה סבבה ``לישון`` אצלו (גם הארנוב השני הצטרף אלינו.. ונחר כל הלילה, אקוטי לעומתו ניהל דו שיח מתוך שינה, אין לי מושג למי הוא דבר, אבל הוא מלמל הרבה שטויות) ממש גן חיות היה פה....!! בקיצור, זבלתי ת`מוח אז לכולם חג שמח ושיהיה לנו שבוע טוב אני אוהבת את רובכם ואקזוטי מוסר שבועות שמח.. והרבה מים....!!! אוהבים המון טיי ועכוזי
 

אקזוטי20

New member
טוב אז ככה .........

הוריד נפוח עוד מאתמול בלילה ומי שיודע למה אז יודע. וטיי יש לך מזל שיש לך את גילי אני מרחם רק עליו אחרת הייתי .... ודיברתי מתוך שינה . אני מדבר רק מתי שאני עצבני, מזל שלא הרבצתי לי או לסובבים אותי. שיהיה לכולנו חג שמח ושלא נדע עוד צרות!!!! *אקזוטי עם ווריד נפוח*(כי מישהי נכנסה לו אליו)
 
למעלה