בוקר טוב לכל הארנובים שלי
אני (טייגרית) כרגע אצל אקזוטי הלכתי להתנחל אצלו כמובן..!! (אין לי אינטרנט חחח) וכללללללללללל הלילה גלשתי..(מכורה או לא?) אקזוטי יושב פה ליידי ומשום מה הווריד מתחיל להתנפח לו...! טוב אני לא הולכת לזבל לכם ת`מוח אז רק אומר שהיה סבבה ``לישון`` אצלו (גם הארנוב השני הצטרף אלינו.. ונחר כל הלילה, אקוטי לעומתו ניהל דו שיח מתוך שינה, אין לי מושג למי הוא דבר, אבל הוא מלמל הרבה שטויות) ממש גן חיות היה פה....!! בקיצור, זבלתי ת`מוח אז לכולם חג שמח ושיהיה לנו שבוע טוב אני אוהבת את רובכם ואקזוטי מוסר שבועות שמח.. והרבה מים....!!! אוהבים המון טיי ועכוזי
אני (טייגרית) כרגע אצל אקזוטי הלכתי להתנחל אצלו כמובן..!! (אין לי אינטרנט חחח) וכללללללללללל הלילה גלשתי..(מכורה או לא?) אקזוטי יושב פה ליידי ומשום מה הווריד מתחיל להתנפח לו...! טוב אני לא הולכת לזבל לכם ת`מוח אז רק אומר שהיה סבבה ``לישון`` אצלו (גם הארנוב השני הצטרף אלינו.. ונחר כל הלילה, אקוטי לעומתו ניהל דו שיח מתוך שינה, אין לי מושג למי הוא דבר, אבל הוא מלמל הרבה שטויות) ממש גן חיות היה פה....!! בקיצור, זבלתי ת`מוח אז לכולם חג שמח ושיהיה לנו שבוע טוב אני אוהבת את רובכם ואקזוטי מוסר שבועות שמח.. והרבה מים....!!! אוהבים המון טיי ועכוזי