בוקר טוב לכולן-שאלה

tovalm

New member
בוקר טוב לכולן-שאלה

קודם כל, תודה לכל מי שעזרה לי אתמול סיימתי את הטבעת והיא יצאה מדהים! איזה כיף! טוב אז אחרי שלמדתי פיוטה התלהבתי ובא לי לעשות עגילים, רציתי לדעת איך אני עושה עגילים כמו בלינק שמצורף? איך אני עולה מחרוז אחד לשניים ואז מורידה בשורות (מעויין) אשמח לתשובה, תודה רבה ושיהיה לכולנו יום נפלא ב"ה http://artistree4.tripod.com/bdptn16.html
 

tovalm

New member
oritik כנסי בבקשה

קודם כל תודה, יש לי את התרשימים האלה אני רק לא יודעת איך להתחיל מחרוז אחד פשוט אתמול כשעשיתי טבעת אז מן הסתם היא ברוחב שווה, אני רק רוצה לדעת כאמור איך להתחיל חרוז אחד ואז שורה שנייה שניים, שורה שלישית שלוש וכו' ואז לרדת כל פעם חרוז אחד כמו שציינתי כמו במעויין, שוב תודה.
 

oritik

New member
יש לי תרשימים אבל זה בבית אנסה להיכנס אחה"צ

לשלוח לך. בינתיים אני אסביר שמתחילים מהשורה האמצעית, אח"כ כל שורה מפחיתים אחד ועובדים ב"סיבוב" שתי שורות צמודות לשורה האמצעית מלמעלה ומלמטה אחת אחרי השניה, אח"כ שתי השורות שלידן וכך הלאה עד שמגיעים לשורה שיש בה חרוז אחד.
 
זאת אני בניק הקודם../images/Emo140.gif

לא הצלחתי להכנס לניק שלי
מצאתי רק תרשים אחד קצת יותר מתקדם עם סברובסקי באמצע המעוין. אבל העקרון הוא אותו עקרון רק בבמקום סברובסקי שמים דליקות. בהצלחה
 
הכל על פיוטה בהחלט יעזור!

הנה אתר, יש כאן קישור שונים בנושא הפיוטה. מה שאת מנס להבין נקרא הוספת פיוטה. תכנסי לקישור של זה ותראי תמונות איך הפ מוסיפים ואולי זה יעזור לך להבין את התרשים אני הבנתי אותו אבל יהיה לי מאוד מסובך להסביר לך אותו. ואגב אני משתוקקת לראות את הטבעת.
 

tovalm

New member
תודה, בעניין תמונות

אני לגמרי קלולס בקשר להורדות למיניהן במחשב, כן זאת אני, אך באמת הגיע הזמן ללמוד! אולי אשב עם אחותי בהיזדמנות על מנת ללמוד ואז אוכל להעלות תמונות.
 
למעלה