בוקר טוב לכולם!!!

69VeNuS69

New member
אני קצת מבולבלת ממה שאת אומרת האמת

כמו שהבנתי המטרה שלך היא לא לרדת ולא לעלות, נכון? אם כן אז את לא צריכה לאכול 2000 קל' שיתנו לך הרגשה רעה כי גם בשבילי 2000 קל' זה ממש הרבה ואני לא יכולה לאכול כל כך הרבה ביום רגיל. את גם לא צריכה לאכול 700-800 קל' שיגרמו לך לבולמוסים במיוחד אם את עושה ספורט, זה הרי מתכון לירידה במשקל. תאכלי 1300-1500 או משהו כזה [מה שנוח לך], תעשי את הספורט שאת אוהבת וככה גם לא תרגישי שבעה מידי ולא יהיו לך בולמוסים והכי חשוב לא תעלי במשקל ולא תרדי. מה את אומרת?
 

nic nic

New member
זה השאיפה, המטרה..

ז"א זה מה שאני רוצה, אבל עד היום לא ממש ידעתי כמה זה טוב בשבילי, הייתי בשני הקצות של הקיצוניות, ולא האלפיים קל' שהדיאטנית הביאה לי זה תפריט השמנה, היא לא אמרה לי את זה אבל אני מפגרת, רואים השפעה והוא כבד לי. ואני לא נצמדת לאיזה מספר, כמו 1300 או 1500...מה שיוצא יצא, לא רוצה להתעסק בחישובים, לא רוצה לבכות כי פה חרגשתי קצת או להיות במצב של "חובות ופיצויים", כל עוד זה יהיה בטווח הזה -בערך- זה יהיה טוב לי..אבל מתוך הרגשה אישית זה הטווח שמספיק לי כדי להרגיש שבעה ו-מרוצה- (כי כולל לי תפריט שאני אוהבת לאכול) ולא רעבה עם זלילות..
 

SimplyMe1

New member
אוקיי,אז התפריט הראשוני שהיא כתבה לך

מכיל 2000 קלוריות(היא ספרה?או שהערכת לבדך או כאן בפורום?אני כבר לא ממש זוכרת),וכבד עלייך,ואת מרגישה רע איתו,גם פיזית וגם נפשית,וזה מביא למצב קיצוני. בעקבות כך הורדת מזונות רבים מהתפריט והגעת(לפי הערכתך)ל800 קלוריות ליום,או ל1300?התייחסת לשני הערכים הללו,ולא הבנתי איפה את עומדת היום.. עד כאן נכון? בעקבות הסעיף הראשוני בהודעה שלי,על כל שהדיאטנית מספרת לאמך פרטים על התזונה שלך,למרות שאת לא מעוניינת בכך,אני מציעה לעבור דיאטנית. בלי לחשוב יותר מדי,ובלי להתחשב בדעתה-כשמשלמים כסף לאיש מקצוע,מצפים ממנו להיות *מקצועי*,ושישמור על חסיו רפואי ויידע לתמוך ולא להאביס,ואם,שוב,את לא מרגישה בנוח,אלא מרגישה לחוצה,ומגיעה למצבי בולמוס בעקבות התפריט וכול מה שקשור אליו,אז הגיע הזמן להחליף דיאטנית אחרת,שהיא גם תתמוך בך,ותדע להתאים לך תפריט שיגרום לך לשמור על המצב הקיים,ולא להאביס אותך ואת גופך. הכי חשוב זה לחוש שבעה,ולא לאכול "כי כתוב" אלא כי צריך וכי הגוף זקוק לכך,וכאשר התפריט מאוזן,ומה שמשפיע כאן זה רק צורך,אז אין מצב של בולמוס או הרעבה. מעבר לשינוי הפיזי כאמור,יש צורך בשינוי מנטלי בחשיבה.
 

nic nic

New member
אוקיי

זה מה שאעשה, אני אחליף דיאטנית. זה באמת נראה לא בסדר סתם לדחוף עוד הרבה אוכל אם מרגישים שכבר מלאים וממש שבעים, ואני מתכוונת למצב שהבטן מלאה וכואבת, למה לדחוף עוד? כי כתוב? כי לדעתה ככה צריך? כי היא לא מתחשבת במה שאני מרגישה? אולי בשבילה זה יהיה אחלה,לי לא. ואני יודעת יותר טוב איך אני מרגישה אחרי כל ארוחה... התכוונתי שהיא בנתה לי תפריט של 2000-2200 חישבתי לפי 3 אתרים וזה מה שיצא, גם מדדתי לפי הגרמים ולפי מזונות שעליהם כן מוטבע מידע על ערכים..בגלל שהוא הרגיש לי יותר מדי, אז הורדתי ממנו הרבה, שלא במודע, הסתבר לי שיותר מדי, כי לפי חישובים שלן אתרים זה 700-800 קל'..וזה גרם לבולמוסים...ורק לאחרונה- מלפני בערך 3 ימים לא כולל היום, העלתי ל1300-1500 וזה מרגיש לי טוב...
 

dor and more

New member
../images/Emo45.gif כתבת דברים יפים מאד.

ההבנה שלך את ניק ניק ניכרת בהחלט מדברייך ולדעתי ענית לה נפלא- וגם לי זה כבר נראה פחות מאיים, וכבר אני פחות דואגת לה. כל הכבוד .
 

SimplyMe1

New member
תודה..יש לי עוד מה לכתוב על השרשור

אני קצרה בזמן ,וזו הסיבה שהיו לי טעויות מעטות בהודעה,אבל אחזור מאוחר היום ואבהיר יותר טוב את הדברים:)
 

69VeNuS69

New member
יודעת מה

לפעמים שמים לב לאכול יותר מידי ואז יוצא שיש זלילות ובולמוסים, אבל אם לרגע תתנתקי מהקטע של האוכל ותחשבי על דברים אחרים...פתאום האוכל יהפוך למשהו שעושים כדי לחיות ובדרך אגב גם נהנים ממנו, אבל לא משהו שנמצא תמיד בראש. תרגישי חופשי לפנק את עצמך, במיוחד כשאת לא מנסה להרזות. תאכלי בריא, כמה שאת מרגישה שאת רוצה וזהו תנסי להרגיש טוב עם עצמך.
 

nic nic

New member
מצאתי

דברים אחרים לאכול, למשל אני מכינה "דייסה" מדגני בוקר ויוגורט פירות, פשוט מערבבת עד שהדגנים הופכים לרכים ולא קשים וזה ממש טעים.. ויש מעדנים בטעם בננה (של "גמדים" או חברות אחרות) עם אחוזי שומן לא גבוהים 3-5%, אז נכון זה לא יוגורט שתורם לבריאות אבל זה טעים וזה אחלה בתור -חלק- ממנת ביניים או כשסתם בא לי משהו ועדיין לא הגיעה ארוחת צהריים/ערב, וזה ממצא צורך במתוק, וכשמותר לאכול מתוק פתאום הדחף לזלול עובר במידה מסוימת. וזה משהו חדש שניסיתי לשלב בתפריט ולא היה לי מקודם... הדיאטנית אסרה עלי לאכול מילקי, כבר ירד לי ממילקי אבל לא היה לי כלום בתפריט שהוא סתם כי בא לי..
 
ערב טוף ../images/Emo29.gif

איזה יום עבר עליי- מתיש משהו
התחלתי בעבודה מעשית בבית ספר, אחרי זה הלכתי לחפש מתנה בדיזנגוף סנטר בת"א לבן זוגי לרגל השחרור מהקבע והעבודה החדשה (קניתי פאזל תלת מימדי של star wars שיהיה פרויקט משותף של שנינו) ובאמצע נתקפתי בכאבי בטן איומים (הקרציה ההוא שנתקע אצלנו פעם בחודש ומכאיב לנו
) וגם קיבלתי... קיצר- היה יום כואב ולא נעים, ממש התקפלתי מכאבים בדרך חזרה הבייתה... עכשיו יותר טוב...
 

dr0plet

New member
../images/Emo13.gif

אני גם בדיוק מחפשת מתנה לחברה, נשמע רעיון מגניב פאזל תלת מימדי, אפשר לשאול באיזו חנות בדיזנגוף קנית? תודה
 
לילה טוב ../images/Emo199.gif

איזה יום היה לי היום... קמתי מוקדם מאוד בבוקר כי רציתי לעשות הליכה. התלבשתי והתארגנתי ואז... לא היה לי חשק. התפשטתי חזרתי לישון עוד שעה. קמתי. הלכתי לעבודה 12 שעות!!! חזרתי לא מזמן, שוב התלבשתי על מדי ספורט והפעם יצאתי להליכה!!! וכעת אני כאן, עייפה אך שמחה
 
למעלה