בוקר טוב לכולם

בוקר טוב לכולם ../images/Emo7.gif

איזו שבת עברה עלינו - יש לי ירידות בתנועות עובר והסתבר אחרי מוניטור שיש לי ריבוי מי שפיר - אני בשמירה מוחלטת כרגע עד שתתברר כל התמונה.... יש לציין שהרופא בבי"ח אתמול הכניס אותי להיסטריה ואני מקווה שהיום במכבי ירגיעו אותי קצת כי אני כבר לא יודעת מה לחשוב. נוסף לכל זה גם יהונתן היה עם חום גבוה מאוד כל הלילה מסכנון . בקיצור שמח אצלנו .... תחזיקו לנו אצבעות !
 
אני מקווה שזה לא מסוכן יותר מדי

זה נשמע עדיף על מיעוט... מחזיק אצבעות ומחכה לעידכונים...
 
אל דאגה!

קודם כל- חשוב שתהי רגועה- גם ליהונתן וגם לעובר. וחוצמיזה- הרבה פעמים ריבוי מים לא אומר כלום. רופאים בבית חולים יכולים לקבל תעודת הצטיינות על הלחצות יתר של הריוניות. אצלי בי"ח כרמל קיבל את אות "המלחיץ המצטיין"! תעדכני! ותרגישו טוב!
 
נטלי ../images/Emo24.gif

אל דאגה, ריבוי מי שפיר הוא לא כ"כ נורא, אני הייתי גם בשמירה בבית בשבועיים האחרונים של חודש תשיעי, אבל יותר בגלל לחץ דם גבוה וסיכון לרעלת הריון ולא בגלל ריבוי המים. האחיות צחקו עלי בבי"ח אחרי שמאיה יצאה וכל המים נשפכו ש "זה לא מי שפיר זה הים התיכון"..
והחלמה מהירה ליהונתן!
 

nuritsany

New member
נטלי תחזיקי מעמד

ורפואה שלימה ליהונתן. מחזיקה אצבעות
 

mikihc

New member
תרגישו טוב ../images/Emo24.gif

נטלי, זה נכון שצריך לבדוק את ענין מי השפיר, אבל הרבה פעמים זה לא בעייתי. הכי חשוב - שתנוחי כמה שיותר. אני יודעת שזה קצת קשה עם ילד חולה (ואני מקווה שיש מי שמטפל בו חוץ ממך) אבל בכל זאת, זה חשוב. שולחת גם חיבוקים ליהונתן ומקווה שיחלים במהרה. ביי, מיקי
 

jif

New member
נטלי, תרגישו טוב

מאחלת לך שההיסטריה היתה לשווא ושיהונתן יבירא במהרה
 

my guy

New member
בוקר טוב נטלי

תרגישו טוב והרבה בריאות
,מחכים לעידכונים
 
../images/Emo41.gifעדכון עדכון עדכון ../images/Emo9.gif

אז לפני שעה בערך חזרנו מהרופאים - יהונתן עם נוזלים באוזניים ( מה שלא מצדיק את החום הגבוה - כנראה מלווה בוירוס) . הוא מרגיש קצת יותר טוב - רק לא אוכל כלום ... ואצלי - המוניטור היה בסדר גמור תודה לאל - הרופא שלי (המרגיע האישי) מיד הוריד אותי מהעץ ושלח אותי לתפקוד מלא (אבל מי יתן לי בכלל?) והסביר שאין מה להכנס להיסטריות מיותרות - אנחנו ממשיכים במעקסים יומיים של מוניטור - מחר בדיקות דם לראות שלא נדבקתי באיזה וירוס או פיכסה אחרת ושבוע הבא בדיקת זרימת דם לחבל הטבור אצל רופא מומחה, בקיצור אני בידיים טובות ורגועה יותר מאתמול זה בטוח. הרופא של אתמול יתלה על ידי בעלי כבר אחרי הלידה תהיו בטוחים - ההיסטריה המיותרת שנכנסתי אליה היתה רק בגללו - חוסר רגישות מוחלט .... והכי חשוב - אתם כ"כ מקסימים !!! גם כשאני כמעט לא פה אתם ממשיכים לפרגן ולהחזיק אצבעות... חבל שאני לא קרובה יותר! אוהבת אותכם מאוד!
 

שי ז.

New member
טוב לשמוע שהכל תקין

תנצלי את ההיסטריה כדי לנוח ושיפנקו אותך קצת יותר (תגידי שהרופא אמר
).
 
למעלה