בוקר טוב לכולם

../images/Emo4.gif../images/Emo5.gif../images/Emo122.gif../images/Emo7.gif../images/Emo2.gif לא יודעת מה לחשו

מצב הרוח שלי נע משמחה כלשהי ליאוש עמוק... אני מתה מפחד ממה שהולך להיות - נכון קיבלתי איזושהיא הרגעה מהרופא שלי אבל זה לא מספק אותי - ישנה בעיה כל שהיא אין בזה בכלל ספק לא מטפלים בה כרגע כי אין מה לעשות רק לעקוב בשקט ולא להפריע (אלה המילים של הרופא שלי) ואני מצד אחד מאוד סומכת עליו ומצד שני מאוד מודאגת מה לעשות??? החלטנו ללכת מחר פרטי לרופא אחר (לא ידועת מה יעזור כ"כ אבל רוצה חוות דעת נוספת) ואני מקווה שיהיה טוב - יש לי בעיה עם חוסר וודאות לא יכולה לסבול מצב כזה . מה עושים ?
 
מזדהה לחלוטין - שונאת חוסר וודאות!

מזל שהתחתנתי עם הבעלול ששונה מימני מאוד והוא אחראי על הצד האדיש והמרגיע. נטלי, תנסי בכל הכח לחשוב מחשבות טובות, לשיר שירים מרגיעים ואהובים (לי זה עזר בהריון עם עידן - שרתי את "שדות ירוקים" של צביקה פיק ורותי נבון
) שולחת טריליון
 

אמאורית

New member
נטלי קבלי ../images/Emo24.gif עושה רושם שאת

פשוט מתחילה להנים שאוטוטו את אמא לשלושה, אז תרגעי, כי לחץ לא יוסיף לך. וחוסר וודאות הוא אכן מצב קשה, אבל לחץ שלך ישפיע על העובר, אז תרגעי, תנסי לפחות איכשהוא! ויהיה טוב! אמן!
 
הגעתי למסקנה !

גם אצלי הבעלול (למזל שנינו ) הוא הצד המרגיע וה"אדיש" יותר - במרכאות אני כותבת כי אני יודעת שהוא ממש לא אדיש אבל מישהו צריך להיות המרגיע ביננו לא? בקיצר הגעתי למסקנה נוראית - אני פסימית יותר מידי !!! ואולי הגיע הזמן לשנות גישה - כנראה מרוב אכזבות אני מפחדת כל הזמן ולא מעיזה לקוות לטוב.... בקיצור שינוי גישה נדרש במיידי רק השאלה היא איך עושים את זה במצסי אנרגיה שפופים כאלה???? לפחות יהונתן איכשהוא מרגיש טיפל'ה יותר טוב ... מסכנון כמה קשה לראות אותם חולים .... מחבקת את כולם ומאחלת החלמה מהירה לכל החולים שלנו ושילכו קישטה כל המחלות העונתיות המרגיזזזות האלה!!!
 
למעלה