בוקר טוב לכולם../images/Emo47.gif
מה שלומכם הבוקר? כבר יומיים לא הייתי איתכם ועכשיו חזרתי-אז מקווה שהכל בסדר ויום טוב וכמובן בדיחה להמשך יום מהנה המורה שואלת את אחד התלמידים, "אילו פגשת שד שהיה נותן לך לבחור בין שכל לכסף מה היית בוחר?" "הייתי בוחר בכסף", משיב התלמיד. המורה מתנגדת ואומרת, "אני במקומך הייתי בוחרת בשכל!" "אני מבין אותך", משיב לה התלמיד, "כל אחד בוחר במה שחסר לו...."
מה שלומכם הבוקר? כבר יומיים לא הייתי איתכם ועכשיו חזרתי-אז מקווה שהכל בסדר ויום טוב וכמובן בדיחה להמשך יום מהנה המורה שואלת את אחד התלמידים, "אילו פגשת שד שהיה נותן לך לבחור בין שכל לכסף מה היית בוחר?" "הייתי בוחר בכסף", משיב התלמיד. המורה מתנגדת ואומרת, "אני במקומך הייתי בוחרת בשכל!" "אני מבין אותך", משיב לה התלמיד, "כל אחד בוחר במה שחסר לו...."