s h i r k u s h
New member
בוקר טוב לכולם ../images/Emo42.gif
נשבעת לכם אין לי כוח ללכת לעבודה בכלל: סה"כ אני נהנית שם מהעבודה עצמה, אבל הסביבה ממש מעצבנת: המזכירות הקוטריות והרכלניות והמנהלת שלא באמת מעריכה מה שעושה
עוד שלושה שבועות אני אאלץ להפסיק לעבוד כי מתחיל לי המרתון בקורס פסיכומטרי אבל אני רוצה לדבר איתה על להמשיך לעבוד שם קבוע... איך להעלות את זה?
נשבעת לכם אין לי כוח ללכת לעבודה בכלל: סה"כ אני נהנית שם מהעבודה עצמה, אבל הסביבה ממש מעצבנת: המזכירות הקוטריות והרכלניות והמנהלת שלא באמת מעריכה מה שעושה