בוקר טוב לכולם

s h i r k u s h

New member
בוקר טוב לכולם ../images/Emo42.gif

נשבעת לכם אין לי כוח ללכת לעבודה בכלל: סה"כ אני נהנית שם מהעבודה עצמה, אבל הסביבה ממש מעצבנת: המזכירות הקוטריות והרכלניות והמנהלת שלא באמת מעריכה מה שעושה
עוד שלושה שבועות אני אאלץ להפסיק לעבוד כי מתחיל לי המרתון בקורס פסיכומטרי אבל אני רוצה לדבר איתה על להמשיך לעבוד שם קבוע... איך להעלות את זה?
 

foofoo77

New member
בוקר טוב

הבוקר שלי התחיל נחמד , בשיחה עם חבר טוב ומשם כל הדרך לעבודה צחקתי עם אחותי בפלאפון . מאוחר יותר אני הולכת מכאן ולא אחזור עד מחר , אני אסתובב ואעשה קצת סידורים ובכלל אהנה מהשמש ביש בחוץ. בערב דייט , כולן להחזיק אצבעות נמאס לפופו מנפלים .....
 

ShirShir

New member
בהצלחה!! מחזיקה לך אצבעות בידיים ו

ואפילו גם ברגליים!!
 
למעלה