בוקר טוב לכולם

אומרים שגלידה זה עוזר[=../images/Emo85.gif

אני תמיד מייעצת לכולם על תרופות סבתא
תרגישי טוב מדהימה
 

אירובי

New member
קליאווווווו ../images/Emo46.gif../images/Emo46.gif

איפה את?? נעלמת לי קצת בימים האחרונים. אני דואגת. מקווה שהכל בסדר אצלך. ושאת מרגישה יותר טוב. קחי
מיה
 

קליאו2

New member
מיה מהר אבל מהר לפה!!!!!!

מתוקה שלי כל כך התגעגעתי אלייך!! אני לא מצליחה לשלב אייקונים.... תפוז הדפוק!!! אני? חוץ מהגרון הכל בסדר!! איך את??? <חיבוק> <נשיקה מוחצת> <ליטוף אוהב>
 

אירובי

New member
רצתי (מתנשפת...)

גם אני התגעגעתי. את חולה?? שהפעם אני אכין לך מרק?? או כל דבר אחר?? מה בא לך?? את רואה כנראהה בסוף כן הדבקתי אותך. אני יחסית בסדר. סתם מרגישה לא משהו עם עצמי. והבטן מציקה לי מאוד. חוצפנית הבטן הזו. חוץ מזה הכל טוב
 

קליאו2

New member
מיה הבטן רעבה...../images/Emo10.gif

נראה לי שהיא מצתיקה לך כי היא לא מקבלת מספיק אוכל.. אולי תתחשבי בה??? בבקשה!! בשביל קליאו... מרק??? בחום הזה???. רוצה ארקיט קרח בטעם מלון!!! ולמה את לא מרגישה משהו עם עצמך???? שוב המחשבות החולניות מציקות לך??? שאני אטפל בהן?? רק תגידי!!
 

אירובי

New member
אמממממ

לא חושבת שזה מרעב. כי אני לא ממש רעבה. ממש לא. אוהכת לעשות צרות הבטן שלי. ךפעמיים גם אחרי שאני אוכלת היא כואבת. :( אני אלך עוד שעה ככנ לאכול סלט (נאמיייי) בקפיטריה, ואשלח לך ארטיק מלון. לא מרגישה משהן עם עצמי?? חרא אני מרגישה עם עצמי. אני מרגישה שהשמנתי, שאני יושבת כל הבטן שלי בחוץ ועוד הרבה הרבה מחשבות.
 

קליאו2

New member
מיה שלי!!../images/Emo23.gif../images/Emo23.gif../images/Emo23.gif

מתוקה שלי זה הכל בראש!!! את לא שמנה ואת יודעת את זה!! איך אני יודעת את שואלת??? כי סיפרת שהסביבה כל הזמן אומרת לך.. לא יתכן שכולם טועים ואת צודקת נכון??? אל תתני למחשבות המפלצתיות האלה לנצח אותך!!! תגרשי אותך מיה שלי!!! תכניסי מחשבות חיוביות במקומן!! אל תתני למפלצת המגעילה הזו להשתלט עלייך!!!! את מרגישה ששמנת??? את חושבת או יודעת? נשקלת וראית עליה במשקל??? כי אם לא אולי זו רק הרגשה שלך.. וגם אם שמנת אז מה???? את פחות מקסימה עכשיו??? לא לא לא!!!!! מה שעלה יכול גם לרדת אבל בלי לחץ מיה.. לאט ובריא וזה בהנחה שאכן שמנת... שולחת לך חיבוקים מוחצים!!!
 

אירובי

New member
תודה רבה

את מותקקקקקקקקקק. אני אנסה לגרש אותןןןן. פויה המחשבות האלה.
אני באמת אנסה. ואני רק מרגישה ששמנתי. לא עליתי במשקל. אבל עצם זה שנשקלתי לא עשה לי טוב. ודחפתי ממש מהר את המשקל בחזרה מתחת למיטה. וכן אני עןד רוצה להרזות. כי אני לא מרגישה נוח אם איך שאני ניראת. תודה תודה לך.ומה אכפת לי לחבק אותך, אני מחוסנת, הייתח חולה כבר
 

קליאו2

New member
../images/Emo24.gifמיה אני אמחץ אותך!!../images/Emo24.gif

מדהימה את!! אני גאה בך!! גם גירשת את המשקל.. וגם את תגרשי את המחשבות!! יהו....... אני אמחץ אותך מרוב גאווה ואהבה!! תאמיני לי שאם את צריכה לרזות עם כל הספורט שאת עושה ועם אכילה נבונה את תרזי.. וסוד קטן.. אם תאכלי מעט מדי לא תירזי.. כי תאטי את חילוף החומרים.. והגוף יאגור שומן.. חומר למחשבה... אוהבת אותך ילדה שלי!!
 

אירובי

New member
תודה

אומנם זה היה עם הרבה בכי ודמעות. אבל דחפתי אותו בחזרה מתחת למיטה. מקווה גם לגרש את המחשבות -כרגע הן תקועות בראש שלי. כן אני יודעת שאם אוכלים מעט מידי לא מרזים. שונאת שכולם אומרים לי עם כל הספורט שאת עושה, ואיך שאת אוכלת את צריכה להיות מקללל. ואני לא. וזה מתסכל אותי שאני לא מרזההה. שונאת שאנשים אומרים לי את זה, זה גורם לי לעוד יותר מחשבות.
 

קליאו2

New member
מיה!../images/Emo46.gif../images/Emo46.gif

את יודעת מה אופק אמרה לי פעם... שהיא משמינה מעודף ספורט!! יש מצב שבו הגוף מתרגל לכמויות של שפורט ונהיה אדיש.. אולי תדברי עם אופק היא תסביר לך אני לא ממש מבינה לעומק.. ואוי ואבוי לך עם מה שכתבתי לך גורם לך לעוד מחשבות.. סליחה מתוקה לא התכוונתי.. אני מתנצלת!! אני עוד היום אדבר עם אופק שתשלח לך מסר טוב??
 

אירובי

New member
אביטלי

לא מה שאת כתבת גרם לי לעוד מחשבות, ממש ממש לא. התכוונתי שאנשים אומרים לי תמיד איך זה שאת לא מרזה עם כל הספורט שאת עושה, וזה שאני אוכלת בריא, ויחסית לא הרבה. זה גורם לי. את לא עשית כלום. כן ואין בעיה שאופק תשלח לי מסר
 

קליאו2

New member
ראי את הענין כסגור!../images/Emo24.gif

אני אדבר עם אופק עוד היום!! שולחת לך חיבוקים אוהבים!! ואם נהיה פתאום עצוב.. אני פה!! או במסרים מתוקה!!
 
../images/Emo42.gifבוקר/צהריים טובים לכולם. ../images/Emo42.gif

מלכי, יופי שישנת הלילה כמו שצריך. זה משפיע על כל היום. לפחות יש מזג אוויר נעים השבוע ולא קריר. ללוש, כל הכבוד על הירידה במשקל. איזה יופי. שמחה לשמוע שהצטרפת לשומרי משקל והולך לך טוב בשיטה שלהם. שימשיך לך ככה. שנינוש - תרגישי טוב מתוקה. ולכל השאר, המשך יום נעים וחמים.
אני הוערתי באכזריות השכם בבוקר. משכתי את ההתכרבלות במיטה עוד חצי שעה ונסעתי לרופאה. חזרתי ב10 וחיצ הבייתה והחלטתי כבר לעשות יל יום כיף. גם ככה אין לי שום דבר חשוב היום. ובנוסף, גם ממש אין ל כוח. אחה"צ אני הולכת לחברה. יש לנו כמה דברים לארגן לתחפושת. ועוד כמה חברות ואני ישנות אצלה. אני ועוד 3 חברות שלי מתחפשות לפיות. כן, נדוש. אני יודעת. בדר"כ אנחנו משקיעות ברעיון ובביצוע אבל עקב מבחנים ולחץ נתחפש פשוט לפיות. פשוט, אבל יצא יפה.
 
למעלה