בוקר טוב לכולם
ושאלה בצידו:

פנדורה4

New member
בוקר טוב לכולם../images/Emo42.gif ושאלה בצידו:

היום נכנסתי לשבוע 32 ואני מרגישה "סאלטות" בבטן אבל לא יודעת לזהות אם הוא במצב עכוז או עם הראש למטה. האם יש איזשהם סימנים לגלות זאת (ללא רופא, הכוונה)?
 

tonti

New member
בוקר!../images/Emo42.gif ותשובה בשבילך

אני הייתי בטוחה שהרגשתי כל פעם אם הראש למטה או לא. מסתבר שטעיתי... אבל יש כאלה שמספרות שהן הרגישו בדיוק מתי התהפך לו העטבר. אז אין לי תשובה חד משמעית. ואיזה כיף לנו-יום חמישי הגיע
 

מתרגשת

New member
בוקר טוב ועייף../images/Emo42.gif

אני יודעת בדיוק איפה היא נמצאת אבל זה בגלל שהיא תקועה קצת
 
בוקר אור לכולם ../images/Emo42.gif

מקווה שכל ההפוכים יתהפכו להם לכיוון שאמורים להיות
לגבי הרגשה - תרגישי את הבטן מתרוממת כל פעם בצד אחד כשהטוסיק עולה לו למעלה. ככה לפחות זה אצלי. חוץ מזה הנגיחות והמכות מבפנים לכיוון הפיפי (מצטערת) גומרות אותי. שיהיה יום נפלא לכולם
 
למעלה