אני הייתי בטוחה שהרגשתי כל פעם אם הראש למטה או לא. מסתבר שטעיתי... אבל יש כאלה שמספרות שהן הרגישו בדיוק מתי התהפך לו העטבר. אז אין לי תשובה חד משמעית. ואיזה כיף לנו-יום חמישי הגיע
לגבי הרגשה - תרגישי את הבטן מתרוממת כל פעם בצד אחד כשהטוסיק עולה לו למעלה. ככה לפחות זה אצלי. חוץ מזה הנגיחות והמכות מבפנים לכיוון הפיפי (מצטערת) גומרות אותי. שיהיה יום נפלא לכולם