בוקר טוב לכולם

mazy

New member
בוקר טוב לכולם../images/Emo24.gif

יום נעים לכולם, והלנה, החלמה מהירה
 

tabali

New member
../images/Emo24.gif בוקר טוב לכולם ../images/Emo20.gif

הלנה החלמה מהירה
 
בוקר טוב מישהו/י עדיין חולה ../images/Emo24.gif

החלמה מהירה הלנה ולכל החולים שלנו תראו איזו אומנות בגינה
 
בוקר טוב לכולם!!!!

אני שולח ברכת החלמה מהירה להלנה. ליאור לא כך חינכנו אותך. עליך לשמור עליה היטב!!!!!(סתאאם צוחק) משה
 
שלום לכם חבריי היקרים../images/Emo70.gif

הלנה- החלמה מהירה!! ואיי....כבר כמה ימים לא הייתי בפורום, נראה לי איזה ארבעה או חמישה ימים...זה כבר שיא!! ממש התגעגעתי אליכם ופשוט לא נכנסתי כי הייתי ממש עמוסה. לגלית- טוב שלא נפגעת התאונה, העיקר הבריאות
ספירוש- בטח כבר היה המבחן .....אבל בהצלחה
תאומי טריסקר- פספסתי אתכם....לא נורא, פעם הבאה
לכולם!!!! מי שחולה- שיבריא ומהר!.....אחרת גיל יקרא לחברים מיפו
אני מקווה מאוד להגיע ל
פתוח בשבוע הבא ...הכל תלוי בהורים אז כמו שאומרים....טוב לחזור הביתה
יאללה בייייי ערב טוב לכולם
שקד
 

הלנה

New member
תודה לכולם על איחולי ההחלמה

כנראה שזה עזר...כי היו לי באמת יומיים נוראיים (אם לא הצלחתי להגיע למחשב...אז זה אומר משהו לא?) אבל עכשיו התעוררתי אחרי יום שלם של שינה ונראה לי שאני מתאוששת. אוף..אני שונאת את החורף הזה!!!
 
למעלה