שלום לכם חבריי היקרים../images/Emo70.gif
הלנה- החלמה מהירה!! ואיי....כבר כמה ימים לא הייתי בפורום, נראה לי איזה ארבעה או חמישה ימים...זה כבר שיא!! ממש התגעגעתי אליכם ופשוט לא נכנסתי כי הייתי ממש עמוסה. לגלית- טוב שלא נפגעת התאונה, העיקר הבריאות
ספירוש- בטח כבר היה המבחן .....אבל בהצלחה
תאומי טריסקר- פספסתי אתכם....לא נורא, פעם הבאה
לכולם!!!! מי שחולה- שיבריא ומהר!.....אחרת גיל יקרא לחברים מיפו
אני מקווה מאוד להגיע ל
פתוח בשבוע הבא ...הכל תלוי בהורים אז כמו שאומרים....טוב לחזור הביתה
יאללה בייייי ערב טוב לכולם
שקד