בוקר טוב לכולם

הלווווווו... לוקחת....

לפני שבוע חזרת מאילת.. שבועיים קודם היית בצימר בצפון... (כבר שכחת ???? חחחחחחחחחח)
 
אני דואגת לך ואת...

מיקללת... (לא יפה חחחחחחחחח) דברי... אופו את רוצה נופש...
 

אנדי 43

New member
לוקחתתתתתת שימי לב

תשימי רקקקקקקקקקקק 20 שקל כל יום בצד ,ואני מציין רק 20 שקל .בחודש זה 500 שקל ,בארבעה חודשים זה אלפיים שקל .אני יעזור לך ולבן זוגך ונסדר דיל דרך המשטרה בחברת ..אשת ..או חבר ..ואת תצאי בראש סבבה .
 
אני עושה את זה כבר שנים...מותק

אבל מה לעשות.....שכל פעם ה20 שקל הולכים למשהו אחר שהילדים צריכים דחוף עכשיו ואוי ואבוי אם לא? עזוב לא חשוב...סתם מקטרת...יש חסכונות....יהיה בסדר!
 
קדימה....

נופש של כל חברי הפורום... אנדי... קדימה... שרטט לנו תמונה של נופש בצפון הקר (חחחחחחחחח) אבל... חברי הפורום הם הכוכבים... אני כבר רואה אותך כפרה... כובע ... מימייה... צידנית (חחחחחחח לא יכולה) על המדורה מופקדת טאקילה... לוקחת מופקדת על הריקודים.. קדימה אנדי....
 

אנדי 43

New member
חבל שעברנו את הקיץ ...הייתי

מארגן שבוע בטבריה ,או בבית מלון או על איזה חוף אני עם הגיטרה ,גם מנגן גם שר לוקחת רוקדת חאפלההההההה לאורך הכנרת .אבללללל מאחר ועכשיו קר וצריכים להתחשב בכל כיס של גולש אז בקרוב אולי נארגן באחד הבתים או באיזה פאב תלוי בכם עם אתם רוצים עם הילדים או לא איזה משהו נחמד ,אבל עוד הפעם הכל תלוי בכםםםםםםםםם .
 

אנדי 43

New member
רגע מותר לבוא עם הבגדים של

יאצק ..שזה אומר מכנס חקי עם חולצת כפתורים משובצת נעליים גבוהות מימיה כובע ומשחת נעלים ,ואז בלילה אנחנוווווווווו נציץץץץץץץץץץץץ חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח (פישנזון )
 
זהירות עם הפאב...

שלוק אחד ממשקה חריף... והשגעון שלי מתחיל....(שלא תגיד לא אמרת חחחחחחחחחחחחח)
 
הייתי בטוחה ש...

תתעקשו על זה שאשתה... ת'שמעו.... הרשמתם אותי! סגור.... אני אשתה קולה ואשמור על עירנות (חחחחחחחחחחח)
 

אלמרה

New member
יש!!! חששתי שלעולם לא יעלה הרעיון

ואני הייתי לפני שנה וחצי בצימר בצפון מאז לא מפסיק להתגעגע... ורק תמונות שוות אלף מילים תוכלנה לתאר כמה כיף היה שם... כאן מוצגת תמונת החלון המוגף כי את התמונה האחרת מבעד לחלון הג'קוזי אני לא ממש מורשה להציג...
 

אלמרה

New member
בחורף אין כמו שיבא...

וזה כבר סוכם ונחתם כאן ברוב קולות... בשבילך? מה שתבחרי - הנענע והשיבא שלי טריים מהאדנית של התבלינים...
 
למעלה