בוקר טוב לכולם

בוקר טוב לכולם../images/Emo140.gif

יום ראשון .זהו. נסיעה טובה לכל הקמים בשעה זו בדרכם לבסיסים יום טוב לכל ילדינו החלמה מהירה לילד של לאשד4 !! שבוע טוב לכולם.
 

י רדן

New member
בוקר טוב../images/Emo24.gif../images/Emo24.gif|../images/Emo24.gif

בוקר אור, בוקר יום ראשון, תחילתו של שבוע חדש, מאחלת לכולנו, שבוע טוב, שקט, בריא ורגוע.
 

אשד4

New member
בוקר טוב../images/Emo24.gif

בוקר טוב, שבוע חדש, שבוע של תקווה לטוב יותר, שבוע עם ריח החג באוויר שבוע שאני מרגישה שיהיה בו רק טוב. לכולם, שבוע נפלא
אשד
 

ע ו מ ר 4

New member
בוקר טוב..שבוע חדש../images/Emo20.gif

אשד בריאות לבן
לילדים שמרו לנו עליכם. שבוע טוב.
 
בוקר טוב לכולם ../images/Emo13.gif

הצלחתי להתאושש מהמליון אורחים שהיו לנו אתמול בחגיגת יומולדת לחבלן הקטן. קצת באיחור אומנם אבל לשמחתו הרבה. וזהו אין יותר מנוחה כי החג מגיע וגם הגולנצ'יק מגיע וצריך להכין ולנקות ו.... אוףףף כמה דברים. אז שיהיה שבוע טוב . הרבה בריאות לכולם ותתנהגו יפה.
 

paulika

New member
פנה קוטה יקירתי, אני קוראת בין

השורות שאת נהנית מכל רגע.. אז לא לקטר
 

סמדר בנ

New member
גם אני אקטר ../images/Emo7.gif

בהתאם לאופנה התוקפת את הפורום, התחיל לי כאב גרון מזעזע עם קושי בבליעה. פאוליקה, האם שלחת כאן וירוס? אני זזה למיטה בתקוה להרוג את זה כשהוא קטן....
 

paulika

New member
מכחישה כל קשר, שאני אשלח לך

וירוס, כזאת נאחסית אני? אני חושבת שאת פשוט מזדהה מדי. שולחת לך חיבוק גדול והחלמה מהירה
 

mars4

New member
בוקר טוב ושבוע נפלא לכולם

אז מה היה לנו? החובש בפוטנציה (עוד 4 שבועות ברוטו) הגיע לחופשה כולו זעם. על מה יצא קיצפו? אז ככה... "אבא" הוא הסביר לי באריכות בטון השמור להסברים לקשיי קליטה.. "עם 2 דברים אסור לשחק לחיל קרבי.. שעות השינה והיציאה הביתה.. בבה"ד 10 הג'ובניקים האלה (הציטוט מהמקור) כל השבוע שיחקו לנו עם שעות השינה וסתם מרחו זמן והשיא.. שביום שישי עשו בוחן מעשי שרק עד שעוברים אותו יוצאים הביתה.." שומו שמיים ותצילנה 2 אזניים... את שבוע החג כולל הסדר יבלה החיל באבטשי"ם. קצת חושש הטמבל , שיבחרו בו דווקה להשאר בבסיס ולא לצאת לאבטחה. שניסינו לרמוז לו בעדינות שאולי עדיף ככה התרעם וענה "בשביל מה התגייסתי לקרבי בשביל להיות משרת במטבח??. רוצה אבט"שים ומיד!."טוב, מי אנחנו שנחלוק על תובנה כה עמוקה. ננסה לבקר אותו בחג אם נוכל.
 

paulika

New member
מרס יקיר, תגיד לבן שלא יתלהב. שלנו

באבט"שים כבר 4 ימים (עוד 11 יום נשארו). גם הוא התלהב ורצה וחשב ש.. עכשיו כבר פחות נלהב ולא מרגיש ממש קרבי למרות שהוא בחברון...
 

mars4

New member
לכי דברי עם האבנים... כנראה ששכח

את השיעור הראשון שקיבל בילדותו.. משהו עם מסרגה ושקע.. שילמד על בשרו. אומרים איזהו החכם הלומד מהניסיון ואיזה הפיכח הלומד מנסיונם של אחרים!
 

mars4

New member
אז הפור נפל.. הוא בעננים

לשיטתו הוא בין אלה "שנבחרו" למשימה. אז מהיום, אחרי אימון קצר ומטווחים (סוף סוף קצת אקשן ,לדברו,) יוצאים לאבטחה באזור ירושלים ביחד עם מג"ב. היתם צריכים לשמוע את ההתלהבות ברגע שמדד את האפוד.. כאילו מודד חליפה של נייקי... "מהיום אני עוזר מג"בניק" הוא הצהיר בקול צוהל. תמסור לכולם ד"ש בסדר.. נראה מה ילד יום ונהיה על הקו..
 
למעלה